Kashmir- Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hvis dere er en vennegjeng eller kollegaer som deler stort og smått, om enn ikke like mye- men som alle har fortalt litt om både gleder, problemer og opp-og- nedturer, men en av dere aldri har sagt noe om noe som helst? Ikke noe privat og ikke noe om opplevelser- men er helt hermetisk. Den personen er også den som alltid kommer med meninger om andres opplevelser og syn på ting, og det er stort sett gode råd og greie tilbakemeldinger, så vedkommende er helt okay sånn generelt. Hun kan dog fremstå lite empatisk sånn at råd blir mer saklige/ ufølsomme. Veldig praktisk er kanskje riktigere å si. Som hvis noen opplever et brudd og tar det tungt, så viser hun ikke medfølelse, men kommer med praktiske råd om økonomi, deling av innbo, hva som er praktisk lurt å gjøre osv. Hun tar jo på en måte rollen som en slags rådgiver, og unngår personlige spørsmål og har jo et image som gjør at andre heller ikke spør for mye om personlige ting/ meninger osv. Hva gjør at andre blir så private? Nå snakker ikke jeg mest om meg selv heller, og er ikke den som "betror" meg til hvem som helst, og det er fordi jeg må ha full tillit til de få jeg snakker privat med- dvs at jeg kjenner dem godt og vet at de ikke er redd for å gi oppriktige tilbakemeldinger. Men jeg er langt fra så hermetisk, og kan jo si en del uten å nødvendigvis utdype så mye. Men denne personen sier absolutt ingenting, og har vært sånn i flere år. Så hva tenker dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg hadde spurt henne direkte om det samme spørsmålet. Anonymkode: 7c1c9...816 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg hadde spurt henne direkte om det samme spørsmålet. Anonymkode: 7c1c9...816 Vel. Jeg sa det litt på spøk en gang at "du sier ikke mye om deg selv? " med et smil. Mulig det var feil tilnærnærming og jeg bruker å være mer direkte- men som sagt så har hun det imaget at det blir litt vanskelig. Hun ble bare krass 🙃 "Jeg har vel ikke så mye å si da vet du, og jeg skal si fra den dagen jeg har" Så ja... det føltes ikke helt okay. Jeg lurer jo på om hun ikke har tillit til oss. Ser ned på oss eller noe. Eller hva det nå er. Hun oppfører seg jo greit. Det er ikke noe jeg vil ta opp med de andre, for da vil jeg oppfattes som snoket og det blir baksnakking.. Så bedre å høre her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Kashmir skrev (2 timer siden): Vel. Jeg sa det litt på spøk en gang at "du sier ikke mye om deg selv? " med et smil. Mulig det var feil tilnærnærming og jeg bruker å være mer direkte- men som sagt så har hun det imaget at det blir litt vanskelig. Hun ble bare krass 🙃 "Jeg har vel ikke så mye å si da vet du, og jeg skal si fra den dagen jeg har" Så ja... det føltes ikke helt okay. Jeg lurer jo på om hun ikke har tillit til oss. Ser ned på oss eller noe. Eller hva det nå er. Hun oppfører seg jo greit. Det er ikke noe jeg vil ta opp med de andre, for da vil jeg oppfattes som snoket og det blir baksnakking.. Så bedre å høre her. Forstår. Jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev, det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Jeg kjente meg igjen i hennes væremåte med å ikke dele så mye. Årsaken er sammensatt for min del, men resultatet er at jeg deler lite. Fremfor at noen tolker og tror ville jeg derfor satt pris på å bare heller bli spurt, hvis du skjønner. Jeg får litt asperger-vibber av hennes reaksjoner (trenger for all del ikke være det, jeg reagerer på samme måte med å holde ting privat, uten å ha asperger). Jeg lurer på om jeg kanskje ville vært mer tydelig med henne og også sagt noe om hva dette gjør med deg, hvordan du opplever det. Jeg synes også du kan si noe om hva hun svarte da du forsøkte å nærme deg temaet og at det gjør deg derfor usikker. Anonymkode: 7c1c9...816 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Forstår. Jeg kjente meg veldig igjen i det du skrev, det var derfor jeg skrev som jeg gjorde. Jeg kjente meg igjen i hennes væremåte med å ikke dele så mye. Årsaken er sammensatt for min del, men resultatet er at jeg deler lite. Fremfor at noen tolker og tror ville jeg derfor satt pris på å bare heller bli spurt, hvis du skjønner. Jeg får litt asperger-vibber av hennes reaksjoner (trenger for all del ikke være det, jeg reagerer på samme måte med å holde ting privat, uten å ha asperger). Jeg lurer på om jeg kanskje ville vært mer tydelig med henne og også sagt noe om hva dette gjør med deg, hvordan du opplever det. Jeg synes også du kan si noe om hva hun svarte da du forsøkte å nærme deg temaet og at det gjør deg derfor usikker. Anonymkode: 7c1c9...816 Takk for mer utdypende svar 🙂 Hun er jo som sagt en okay person, og mener oppriktig å hjelpe med råd osv, for hun er aldri nedlatende. Men jeg har tenkt litt på om hun syns vi andre deler for mye, selv om det ehentlig er få som går veldig i dypdnen. Og det er greit at de som gjør det også. Og så har jeg lurt litt på om hun VIL dele, men liksom har inntatt en rolle hvor hun føler hun må "hjelpe" oss andre. Ja, jeg kan faktisk ta det opp med henne, for vi er noen ganger på tomannshånd. Jeg taklet jo at hun ble litt krass, og hun vil jo ikke skjelle meg ut heller! 🙂 så jeg skal prøve å tilnærme meg på en bedre måte, og vil hun ikke si mer om det, så får jeg la det ligge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Selv om oppførselen virker litt malplassert i grupperingen deres, hvordan tonen er der osv., så tenker jeg om folk som deler lite private ting om seg selv at de er mer selvdisiplinerte og klokere enn resten av oss er. Hun er jo tross alt rådgiver og hjelper for andre. For meg virker en slik person mindre selvsentrert og å ha evne å nettopp se at det finnes viktigere perspektiv enn hva som foregår i ens egen lille tankeverden. Bedre å være okay i oppførsel og mer nøytral enn stadig å glippe ut med info man angrer på å ha delt etterpå. Kunnskap om andre er makt, så jeg angrer på absolutt alt jeg deler. Hver eneste post her også, for jeg tror ikke egentlig at det er anonymt. Jeg ba KG om å slette brukeren min av den grunn. Så måtte jeg selvfølgelig komme over dol og øøøøse ut om alt mulig her også... Det er en uting, enten det er deg eller meg. Anonymkode: 87d2d...d3a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213955 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Hm..en mulig grunn, som ingen her har nevnt, er at hun ikke tørr. Ikke fordi hun ikke stoler på dere, men fordi hun ikke våger å åpne opp for noen. Å hjelpe andre er mer ufarlig, og man bidrar iallfall i samtalen på det viset. Jeg er sånn ser du. Har ofte lurt på hva de andre tenker om akkurat det.. Jeg deler litt altså, bare enooooormt mye mindre enn det som er vanlig i min gjeng. Det går litt på at jeg faktisk ikke alltid vet hvordan jeg har det, men mest fordi jeg synes det er så ubeskrivelig flaut 🙄 har oppdaget i terapi (ifm en alvorlig depresjon) at jeg bærer med meg en ganske enorm skamfølelse for hvem jeg er. Da vil man helst gjemme seg.. Kunne skrevet mye om dette, men ville bare løfte frem at det kan handle om henne og ikke dere - og ikke nødvendigvis en rasjonell bestemmelse om at hun ikke ønsker å dele noe. Hadde du spurt jeg rett ut (spesielt før denne runden i terapi), så tror jeg ikke at jeg hadde klart å gi et godt svar. Hadde nok enten «backa ut» med noe a la «nei…har ikke så mye som skjer/som jeg tenker på/etc…» eller - mer sannsynlig - fortalt at jeg er veldig ukomfortabel med å prate om meg selv 🫣 Anonymkode: 00aca...830 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Kashmir skrev (6 timer siden): Hvis dere er en vennegjeng eller kollegaer som deler stort og smått, om enn ikke like mye- men som alle har fortalt litt om både gleder, problemer og opp-og- nedturer, men en av dere aldri har sagt noe om noe som helst? Ikke noe privat og ikke noe om opplevelser- men er helt hermetisk. Den personen er også den som alltid kommer med meninger om andres opplevelser og syn på ting, og det er stort sett gode råd og greie tilbakemeldinger, så vedkommende er helt okay sånn generelt. Hun kan dog fremstå lite empatisk sånn at råd blir mer saklige/ ufølsomme. Veldig praktisk er kanskje riktigere å si. Som hvis noen opplever et brudd og tar det tungt, så viser hun ikke medfølelse, men kommer med praktiske råd om økonomi, deling av innbo, hva som er praktisk lurt å gjøre osv. Så hva tenker dere? At personen har aspergers? Anonymkode: 41539...c4a 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv om oppførselen virker litt malplassert i grupperingen deres, hvordan tonen er der osv., så tenker jeg om folk som deler lite private ting om seg selv at de er mer selvdisiplinerte og klokere enn resten av oss er. Hun er jo tross alt rådgiver og hjelper for andre. For meg virker en slik person mindre selvsentrert og å ha evne å nettopp se at det finnes viktigere perspektiv enn hva som foregår i ens egen lille tankeverden. Bedre å være okay i oppførsel og mer nøytral enn stadig å glippe ut med info man angrer på å ha delt etterpå. Kunnskap om andre er makt, så jeg angrer på absolutt alt jeg deler. Hver eneste post her også, for jeg tror ikke egentlig at det er anonymt. Jeg ba KG om å slette brukeren min av den grunn. Så måtte jeg selvfølgelig komme over dol og øøøøse ut om alt mulig her også... Det er en uting, enten det er deg eller meg. Anonymkode: 87d2d...d3a Ja, jeg ser også at det kan være en risiko å dele for mye. Men å dele har jo også med likeverd og samspill å gjøre, og jeg liker fks ikke såkalte "mystiske" personer. Det KAN bli litt skjevt maktforhold hvis en vet mer om de andre og ikke vice versa. Men som sagt er hun en allright person som er ryddig på alle måter, men jeg undres jo litt og blir litt usikker. Selv om jeg liker henne og syns også at hun kommer med hjelpsomme og fornuftige råd og forslag. Hun har bare en veldig lukket måte å være på. Vi er en ok gjeng hvor det aldri er intriger og snakk om den og de som ikke er tilstede. Jeg vet også at vi inntar ulike roller i en gruppe, men så tenkte jeg at hun kanskje VIL dele noe også. Men det er jo ikke sikkert det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213970 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv om oppførselen virker litt malplassert i grupperingen deres, hvordan tonen er der osv., så tenker jeg om folk som deler lite private ting om seg selv at de er mer selvdisiplinerte og klokere enn resten av oss er. Hun er jo tross alt rådgiver og hjelper for andre. For meg virker en slik person mindre selvsentrert og å ha evne å nettopp se at det finnes viktigere perspektiv enn hva som foregår i ens egen lille tankeverden. Bedre å være okay i oppførsel og mer nøytral enn stadig å glippe ut med info man angrer på å ha delt etterpå. Kunnskap om andre er makt, så jeg angrer på absolutt alt jeg deler. Hver eneste post her også, for jeg tror ikke egentlig at det er anonymt. Jeg ba KG om å slette brukeren min av den grunn. Så måtte jeg selvfølgelig komme over dol og øøøøse ut om alt mulig her også... Det er en uting, enten det er deg eller meg. Anonymkode: 87d2d...d3a fikk lyst til å kommenter denne sidn jeg er lik den det skrives om. Jeg tror det du skriver er helt feil. Det å dele av seg selv er slik relasjoner vedlikeholdes og vennskap bygges og har ikke (md mindre man øser ut av seg 23 timer i døgnet) no med å være selvsentrert å gjøre. Hvilke vennskap har man dersom man ikke deler litt av både skyggesider og solsider? Anonymkode: 7c1c9...816 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213972 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hm..en mulig grunn, som ingen her har nevnt, er at hun ikke tørr. Ikke fordi hun ikke stoler på dere, men fordi hun ikke våger å åpne opp for noen. Å hjelpe andre er mer ufarlig, og man bidrar iallfall i samtalen på det viset. Jeg er sånn ser du. Har ofte lurt på hva de andre tenker om akkurat det.. Jeg deler litt altså, bare enooooormt mye mindre enn det som er vanlig i min gjeng. Det går litt på at jeg faktisk ikke alltid vet hvordan jeg har det, men mest fordi jeg synes det er så ubeskrivelig flaut 🙄 har oppdaget i terapi (ifm en alvorlig depresjon) at jeg bærer med meg en ganske enorm skamfølelse for hvem jeg er. Da vil man helst gjemme seg.. Kunne skrevet mye om dette, men ville bare løfte frem at det kan handle om henne og ikke dere - og ikke nødvendigvis en rasjonell bestemmelse om at hun ikke ønsker å dele noe. Hadde du spurt jeg rett ut (spesielt før denne runden i terapi), så tror jeg ikke at jeg hadde klart å gi et godt svar. Hadde nok enten «backa ut» med noe a la «nei…har ikke så mye som skjer/som jeg tenker på/etc…» eller - mer sannsynlig - fortalt at jeg er veldig ukomfortabel med å prate om meg selv 🫣 Anonymkode: 00aca...830 Ja, og jeg har tenkt på det også. Vi har jo en blant oss som gråter og gir enormt mye av seg selv, og jeg har bestandig beundret slike mennesker! De har tillit og er seg selv som det heter. Jeg er jo også mer tilbakeholden selv, for jeg er ute etter forståelse og at de er helt ærlige tilbake. Jeg trenger ikke særlig med trøst og omsorg liksom. Så ja, vi er ulike. Og så vil jeg at folk skal stole på meg 🙃 så jeg blir litt usikker også. Men hun og jeg skal være alene i morgen, så får se hva som kommer fram. Jeg har aldri vært inne på tanken om at hun faktisk kan ha Asperger, men det kan jo være det, rett og slett. Hun har liksom den lukka auraen, men er skarp sånn at råd og det hun kommer med er fornuftig. Hun trenger jo heller ikke si noe om eventuell diagnose da.. 🙂 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 23. oktober 2023 Del Skrevet 23. oktober 2023 Jeg tenker at noen personer er mer private enn andre og har ikke noe behov for å snakke så mye om seg selv. Det syns jeg man skal respektere 🙂 Men hvis det bekymrer deg på noen måte, tenker jeg det er helt greit å ta det opp på tomannshånd. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 23. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2023 Trine skrev (15 minutter siden): Jeg tenker at noen personer er mer private enn andre og har ikke noe behov for å snakke så mye om seg selv. Det syns jeg man skal respektere 🙂 Men hvis det bekymrer deg på noen måte, tenker jeg det er helt greit å ta det opp på tomannshånd. Jeg har absolutt respekt for henne. Det har jeg. Men jeg blir usikker. Så etter å ha dvelt ved svarene her, så tror jeg at det er en god ide å fremstille det som mitt problem, og ikke at det er noe feil på henne. For det er jo sannheten her. At JEG blir usikker. Hun gjør jo ikke noe galt. Så det blir vel en oppklaring. Eller så får jeg avfinne meg med det uten å ta det personlig eller tenke at hun syns det er problematisk på noen måte. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4213991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emoji Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 (endret) Det er ikke sånn at jeg aldri snakker om meg selv, og det er ikke så enten/eller i mitt tilfelle slik som du fremstiller det. Men jeg er litt sånn. Hos meg handler det om at jeg ikke sliper noen inn på meg (det er veldig vanskelig for meg), men også fordi det ikke er så lett å komme til orde fordi vi har noen som er svært selvopptatte, tar mye plass og oversnakker andre med noe lignende eller «bedre» å fortelle når vi prøver å dele noe personlig. Som regel har vi også hørt samme historie flere ganger før. Det blir så jeg da fortsetter å bare lytte. Endret 24. oktober 2023 av Emoji 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2023 Emoji skrev (15 minutter siden): Det er ikke sånn at jeg aldri snakker om meg selv, og det er ikke så enten/eller i mitt tilfelle slik som du fremstiller det. Men jeg er litt sånn. Hos meg handler det om at jeg ikke sliper noen inn på meg (det er veldig vanskelig for meg), men også fordi det ikke er så lett å komme til orde fordi vi har noen som er svært selvopptatte, tar mye plass og oversnakker andre med noe lignende eller «bedre» å fortelle når vi prøver å dele noe personlig. Som regel har vi også hørt samme historie flere ganger før. Det blir så jeg da fortsetter å bare lytte. Ja. Jeg hørte på etikk-etaten ( podcast ) om alkurat dette. At noen tar mer plass, og andre blir lei det. Konklusjonen ble vel at vi trenger begge typer mennesker, men det er jo noen som er mer "bulder og brak", og det kan bli slitsomt eller frustrerende. Akkurat som jeg blir mer usikker på såkalte "mystiske" personer som deler lite, og som kommer med subtile utsagn som du må tolke osv. Jeg oppfatter dem noen ganger mye mer aggresive enn andre. Men det gjelder ikke denne personen. Hun er ikke "slu" på noen måte altså. 2 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214136 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva Sofie Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Kashmir skrev (13 timer siden): Jeg har absolutt respekt for henne. Det har jeg. Men jeg blir usikker. Så etter å ha dvelt ved svarene her, så tror jeg at det er en god ide å fremstille det som mitt problem, og ikke at det er noe feil på henne. For det er jo sannheten her. At JEG blir usikker. Hun gjør jo ikke noe galt. Så det blir vel en oppklaring. Eller så får jeg avfinne meg med det uten å ta det personlig eller tenke at hun syns det er problematisk på noen måte. Jeg tenkte det samme når jeg leste nedover - at dette ser ut til å være et større problem for deg mer enn hva det er for henne. Men, når hun gir råd etc., deler hun litt om seg selv og sitt da? Indirekte kan en gi litt dryss av seg selv... Nå snakker jeg ut ifra egen erfaring IRL: Mulig at hun skjuler sitt eget liv av en eller annen årsak. Om jeg var blitt konfrontert som du nevner, hadde reaksjonen enten vært å trekke seg bare unna/inn i seg selv eller å svare skarpt, underforstått som "ligg unna mitt private liv - jeg deler når jeg vil". For, jeg ble litt interessert i hva hun egentlig svarte når hun svarte deg krast tilbake? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2023 Eva Sofie skrev (2 minutter siden): Jeg tenkte det samme når jeg leste nedover - at dette ser ut til å være et større problem for deg mer enn hva det er for henne. Men, når hun gir råd etc., deler hun litt om seg selv og sitt da? Indirekte kan en gi litt dryss av seg selv... Nå snakker jeg ut ifra egen erfaring IRL: Mulig at hun skjuler sitt eget liv av en eller annen årsak. Om jeg var blitt konfrontert som du nevner, hadde reaksjonen enten vært å trekke seg bare unna/inn i seg selv eller å svare skarpt, underforstått som "ligg unna mitt private liv - jeg deler når jeg vil". For, jeg ble litt interessert i hva hun egentlig svarte når hun svarte deg krast tilbake? Ja, det er absolutt mitt problem. Både at jeg kan bli usikker og at jeg lurer på om hun vil.dele, men av en eller annen grunn ikke gjør det. Hun sa bare det jeg skrev på en krass måte. Jeg sa ikke mer da. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Jeg har ikke tenkt så mye over det. Selv har jeg delt mye mer med dolerne gjennom årene enn jeg noen gang har gjort på privaten. 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214158 Del på andre sider Flere delingsvalg…
påskelilje Skrevet 24. oktober 2023 Del Skrevet 24. oktober 2023 Nicklusheletida skrev (37 minutter siden): Jeg har ikke tenkt så mye over det. Selv har jeg delt mye mer med dolerne gjennom årene enn jeg noen gang har gjort på privaten. Der er vi vel flere 🥰 3 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kashmir- Skrevet 24. oktober 2023 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2023 Siden jeg fikk gode innspil her i går, så vil jeg bare oppdatere 🙂 Har jobbet med henne i dag, og så ville skjebnen det sånn at vi hørte på podcasten "Skyld og Skam" , og det handlet om en NRK- reporter som ikke likte at folk var stille 😀 bare fordi han da følte ansvar fordi han trodde stemningen ikke var god da. Ikke at jeg tror på noen skjebne sånn sett, men det var jo veldig fin tilfeldighet at vi hørte på den. Og da snakket vi om temaet, og jeg skal ikke gjengi samtalen, men det var veldig givende, og hun sa bare at hun hadde så sære interesser og ikke så noe nytte eller glede av å snakke om dem. Uten at jeg spurte da. Så jeg fikk svar uten spørsmål, og det var så fint! 🙂 De fire timene vi jobbet i dag så snakket vi mer enn noengang før, og selv om hun ikke sa så mye om seg og sitt så var det veldig fin og innsiktsfull samtaler! Veldig bra var det. Og takk for tilbakemeldingene her dere! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475747-hva-tenker-dere-om-personer-som-aldri-forteller-noe-om-seg-selv/#findComment-4214209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.