Gå til innhold

Sarah Gaulin slutter som Ap-politiker og flytter til annen del av Oslo: – Hele miljøet er ute av kontroll

Anbefalte innlegg

Hele miljøet på Mortensrud er ute av kontroll. Jeg orket ikke å innskrenke friheten min lenger, sier hun til Nettavisen.

Har det virkelig blitt så ille, eller det kan være hun overdriver noe?

Anonymkode: e4b95...24b

Fortsetter under...

Rart, virker som AP er det mest populære partiet der, så skulle trodd AP var løsningen, siden det er AP som får stemmene. Men AP politikere flykter fra området ?

AP ønsker bare stemmer, politikk som funker er de ikke interessert i, for da mister de stemmer. De skal fremme "underklassen" men da må en ha så stor underklasse som mulig. Incentivene er alldri riktige for slike partier.

APs politikk gjør at AP politikere og alle andre, ikke har en levbar by, i store deler av byen. Håper folk slutter å stemme på dem. Men, forventer lite, for bare en kan virtue signale fra oslo vest, og få makt og penger. Folket er idioter og lettlurte ved stemmeurnene. 

Anonymkode: b7005...201

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hele miljøet på Mortensrud er ute av kontroll. Jeg orket ikke å innskrenke friheten min lenger, sier hun til Nettavisen.

Har det virkelig blitt så ille, eller det kan være hun overdriver noe?

kan du ikke legge til en link så det går ann å lese litt

Anonymkode: 96c91...eb6

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

kan du ikke legge til en link så det går ann å lese litt

Anonymkode: 96c91...eb6

Beklager. https://www.nettavisen.no/nyheter/sarah-gaulin-slutter-som-ap-politiker-hele-miljoet-er-ute-av-kontroll/s/5-95-1408853

Annonse

Osten skrev (8 minutter siden):

Har det egentlig noe med Ap å gjøre da? Miljøet på Mortensrud og Holmlia har vel lenge vært ute av kontroll.

Men de stemmer jo på AP (og tilsvarende partier) i disse områdene som er så ille, så da er det vel AP sitt ansvar å fikse problemet ??

Mine partier (som ville løst problemet, før det ble et problem) får 0-1% av stemmene, så at "vi" skal fikse byen, og ikke AP, når ingen stemmer på oss, er vel ikke fair, eller ?

AP har hatt skyhøy oppslutning i disse områdene i evig tid, dette er ikke noe nytt

Og en til: 

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/jeg-har-innsett-at-det-ikke-er-plass-for-sanne-som-meg/o/5-95-1408984

Det økonomiske, kriminaliteten og volden har økt. Spesielt den siste blant de yngste.

Det er en varslet utvikling som ikke har blitt tatt på alvor og jeg ber innstendig om å kartlegge bydelen godt fremover slik at det er mulig å gjøre noe før det blir helt for sent.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men de stemmer jo på AP (og tilsvarende partier) i disse områdene som er så ille, så da er det vel AP sitt ansvar å fikse problemet ??

Mine partier (som ville løst problemet, før det ble et problem) får 0-1% av stemmene, så at "vi" skal fikse byen, og ikke AP, når ingen stemmer på oss, er vel ikke fair, eller ?

AP har hatt skyhøy oppslutning i disse områdene i evig tid, dette er ikke noe nytt

Tror det er vanskelig, om ikke umulig, for AP alene å fikse de problemene.

Osten skrev (3 timer siden):

Tror det er vanskelig, om ikke umulig, for AP alene å fikse de problemene.

Men Ap innrømmer ikke at det problemer engang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...