Gå til innhold

Raymond Johansen (Ap) vil la politi gå med religiøse hodeplagg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Heldigvis kommer det aldri til å bli noe av dette.

Anonymkode: fe163...9fc

For min del kan de gjerne pynte seg med hijaber, turbaner, kors og gull og glitter. Eller de hattene og hårkrøllene noen jøder bruker. Og arabere med hvit «hodekappe» med de svarte ringen rundt. Seriøst, de kan jo ikke utelate disse når diskusjonen først er i gang.

ColaZero skrev (20 minutter siden):

For min del kan de gjerne pynte seg med hijaber, turbaner, kors og gull og glitter. Eller de hattene og hårkrøllene noen jøder bruker. Og arabere med hvit «hodekappe» med de svarte ringen rundt. Seriøst, de kan jo ikke utelate disse når diskusjonen først er i gang.

Ja, det hadde vært noe. Norsk politi med hodepryd à Yassir Arafat eller Kong Salman av Saudi-Arabia :P 

Worriesome Plenty 2

Jeg lurer på om jeg hadde fått jobb i saudi arabisk politi med kors i uniformen. Men dette ville jo ikke hjelpe om jeg skulle til mekka eller Medína for der har jo bare muslimer adgang. Men unnskyld, jeg glemte dette bare gjelder vestlige, muslimske samfunn trenger jo ikke tilpasse seg slik potetene må.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...