Gå til innhold

Hvordan bli kvitt slimposebetennelse om man har mistet styrken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke noe styrke lenger fordi jeg gar hatt slimosebetenjelse i hofte i 2 mnd. Hadde lite styrke og var svak, var derfor jeg fikk det i utgangspunktet. Noen tips til å bli kvitt dette? Jeg blir svak av nsaid piller og kjenner ikke belastningen da, så har sluttet med dette. Slimposebetennelse trening for hofte kan jeg heller ikke gjøre fordi det blir som en overbelastning på hofta...og da blir jeg heller være...

Anonymkode: 42024...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du spurt din fastlege om dette?

Anonymkode: 13861...d1c

Jeg liker ikke å dra til legen

Anonymkode: 42024...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg liker ikke å dra til legen

Anonymkode: 42024...7e8

Det er ikke noe man trenger å like. Det er noe man gjør når man trenger medisinsk hjelp.

Anonymkode: 13861...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg har ikke noe styrke lenger fordi jeg gar hatt slimosebetenjelse i hofte i 2 mnd. Hadde lite styrke og var svak, var derfor jeg fikk det i utgangspunktet. Noen tips til å bli kvitt dette? Jeg blir svak av nsaid piller og kjenner ikke belastningen da, så har sluttet med dette. Slimposebetennelse trening for hofte kan jeg heller ikke gjøre fordi det blir som en overbelastning på hofta...og da blir jeg heller være...

Anonymkode: 42024...7e8

Har du fått en fagpersons uttalelser om dette eller er dette noe du mener selv? Jeg har vært hos lege, fysioterapeut, kiropraktor og manuellterapeut for akkurat det samme og alle sier - bruk hofta di! Vi er ikke skapt for å sitte stille, man bør være i bevegelse selv om det gjør litt vondt etterpå. Som manuellterapeuten jeg nettopp var hos sa så er dette ingen kvikk-fiks, det kan ta flere mnd med daglige øvelser før man blir smertefri. Jeg merker noe bedring nå etter daglige øvelser i en mnd. Gjør tre øvelser (10 ganger 3 repetisjoner) hver dag og går en del tur, men ikke for lange turer for da blir jeg verre igjen. Men å sitte stille gjør det definitivt ikke bedre heller.

Hvis du ikke vil gå til legen eller en annen behandler fordi du "ikke liker det" så må du ta konsekvensene av det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...