Gå til innhold

Synes du Stortinget er en pen bygning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Kashmir skrev (6 minutter siden):

Hva legger du i ærverdig? Får du litt sånn høytidlig og respektfull følelse? 

Ja, det har aldri falt meg inn å skulle tenke tanken om bygget er stygt eller pent. Det er et bygg som representerer en viktig institusjon i landet vårt. 

Worriesome Plenty 2 skrev (27 minutter siden):

Det skiller seg ut, det gjør det. Men jeg synes det ser slitent og lite ut, og etter min smak direkte stygt.

Elsempler på hvordan du ville satt pris på at det så ut? 

Arkitektur endrer seg jo gjennom år. Nyromantilk og Jugendstil faller ikke i smak hos alle 🙂

Endret av Kashmir
Worriesome Plenty 2
Kashmir skrev (43 minutter siden):

Elsempler på hvordan du ville satt pris på at det så ut? 

Arkitektur endrer seg jo gjennom år. Nyromantilk og Jugendstil faller ikke i smak hos alle 🙂

Har ikke noen direkte preferanser, men det er for sent nå. Blir nok ikke aktuelt å rive det. Ser ut som jeg er ganske alene om å mislike bygget.

Annonse

Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

Har ikke noen direkte preferanser, men det er for sent nå. Blir nok ikke aktuelt å rive det. Ser ut som jeg er ganske alene om å mislike bygget.

Ja, du ble visst alene i denne tråden ihvertfall 🙂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...