Gå til innhold

Prøver på nytt! Om å ha "kontakt med følelsene sine"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Opplever litt det samme som deg. Har opplevd å miste personer som jeg i utgangspunktet burde sørge over, uten å bli så veldig berørt. Jeg har hatt det vanskelig pga dette, da jeg skulle ønske å kjenne mer i slike situasjoner. Jeg vet at jeg ikke hadde taklet å miste barna, men utover det føler jeg meg svært nummen. I barne og ungdomsalder var jeg svært følsom og sensitiv. Etter ca 30 årsalderen har det blitt mer slik. Det er akkurat som noe har skrudd seg av.  J

Anonymkode: 02639...a14

Jeg skulle også ønske at jeg kunne føle mer. Jeg tror ikke det er bra å ikke sørge over dødsfall, det er jo så klart veldig individuelt hvordan man sørger og det finnes vel ingen direkte feil måte å sørge på, men det å aldri gråte tenker jeg ikke er bra. Også heller ikke det å ikke føle generelt sett. Jeg var veldig følsom som barn i voksen alder har jeg endt opp så og si følelsesløs. 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...