lavender Skrevet 27. oktober 2023 Del Skrevet 27. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Opplever litt det samme som deg. Har opplevd å miste personer som jeg i utgangspunktet burde sørge over, uten å bli så veldig berørt. Jeg har hatt det vanskelig pga dette, da jeg skulle ønske å kjenne mer i slike situasjoner. Jeg vet at jeg ikke hadde taklet å miste barna, men utover det føler jeg meg svært nummen. I barne og ungdomsalder var jeg svært følsom og sensitiv. Etter ca 30 årsalderen har det blitt mer slik. Det er akkurat som noe har skrudd seg av. J Anonymkode: 02639...a14 Jeg skulle også ønske at jeg kunne føle mer. Jeg tror ikke det er bra å ikke sørge over dødsfall, det er jo så klart veldig individuelt hvordan man sørger og det finnes vel ingen direkte feil måte å sørge på, men det å aldri gråte tenker jeg ikke er bra. Også heller ikke det å ikke føle generelt sett. Jeg var veldig følsom som barn i voksen alder har jeg endt opp så og si følelsesløs. 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475814-pr%C3%B8ver-p%C3%A5-nytt-om-%C3%A5-ha-kontakt-med-f%C3%B8lelsene-sine/page/2/#findComment-4215116 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.