Gå til innhold

Melatonin bivirkninger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har i det siste tatt melatonin for lettere søvnvansker. Jeg tror dette delvis har fungert ganske bra. Når det er sagt. Jeg har lagt merke til at jeg har hatt hodepine den siste tiden dagen etter jeg har tatt dette. Jeg har normalt aldri hodepine, og jeg tar ikke andre "medisiner". Kan det hende at jeg har tatt for mye? Jeg har av og til tatt den reseptfrie sprayen under tunga (3 spray). Ellers har jeg tatt 3 mg. i pilleform. Noen andre som har erfaringer rundt dette? 

På forhånd takk for svar. 

Anonymkode: 39f30...d9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Har hatt mer hodepine i det siste og må noen ganger ta paracet nå, kanskje ukentlig. Før det har jeg ikke trengt paracet på mange år. Har byttet på phenergan i kombinasjon med melantonin i sommer, men gikk tilbake til imovane fordi det virket miste virkningen for meg. Har også begynt på Lamictal, så vet ikke om den kanskje har skylden i istedenfor. Tror kanskje phenerganen var der for å forhindre bivirkninger fra melantonin. Kan det stemme? 

Anonymkode: b97e6...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...