AnonymBruker Skrevet 10. november 2023 Del Skrevet 10. november 2023 Hei. Hadde du kunne tilgitt mannen viss han var full og hadde sex med deg når han visste at du ikke ville? Han brukte ikke vold, men jeg uttrykte tydelig at jeg ikke ville. Havna i frysemodus og føler jeg bare lot det skje.. Tok vekk hendene hans og hadde allerede sagt at jeg ikke ville ha sex. Han er egentlig snill. Første gang noe slikt skjer. Han har dårlig samvittighet og redd jeg skal se på han som et slags monster.. Og jeg blir redd jeg overdriver det som skjedde. Men han har hatt litt alkoholproblemer i flere år. Toppet seg med dette. Har lovet å kutte alkohol og lagt seg flat.. Følelsene mine går i alle retninger.. Er sinna, lei meg, og syns synd på han Anonymkode: 0b43e...0cc 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476062-et-slags-seksuelt-overgrep-av-mannen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 8.58): Hei. Hadde du kunne tilgitt mannen viss han var full og hadde sex med deg når han visste at du ikke ville? Han brukte ikke vold, men jeg uttrykte tydelig at jeg ikke ville. Havna i frysemodus og føler jeg bare lot det skje.. Tok vekk hendene hans og hadde allerede sagt at jeg ikke ville ha sex. Han er egentlig snill. Første gang noe slikt skjer. Han har dårlig samvittighet og redd jeg skal se på han som et slags monster.. Og jeg blir redd jeg overdriver det som skjedde. Men han har hatt litt alkoholproblemer i flere år. Toppet seg med dette. Har lovet å kutte alkohol og lagt seg flat.. Følelsene mine går i alle retninger.. Er sinna, lei meg, og syns synd på han Anonymkode: 0b43e...0cc Nå kommer svaret lovlig sent. Men jeg opplevde dette gjentatte ganger i ekteskapet mitt. Når jeg nå, nok engang, hadde traumeutredning, ble dette plassert i kategorien overgrep. Jeg vet ikke om jeg hadde gått fra mannen etter en slik hendelse. Men skjer det igjen så kom deg vekk.... Anonymkode: cc78c...eb4 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/476062-et-slags-seksuelt-overgrep-av-mannen/#findComment-4266289 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.