Gå til innhold

Et slags seksuelt overgrep av mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. 

Hadde du kunne tilgitt mannen viss han var full og hadde sex med deg når han visste at du ikke ville? Han brukte ikke vold, men jeg uttrykte tydelig at jeg ikke ville. Havna i frysemodus og føler jeg bare lot det skje.. Tok vekk hendene hans og hadde allerede sagt at jeg ikke ville ha sex. 

Han er egentlig snill. Første gang noe slikt skjer. Han har dårlig samvittighet og redd jeg skal se på han som et slags monster.. Og jeg blir redd jeg overdriver det som skjedde. 

Men han har hatt litt alkoholproblemer i flere år. Toppet seg med dette. Har lovet å kutte alkohol og lagt seg flat.. Følelsene mine går i alle retninger.. Er sinna, lei meg, og syns synd på han :(




 

Anonymkode: 0b43e...0cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.11.2023 den 8.58):
Hei. 

Hadde du kunne tilgitt mannen viss han var full og hadde sex med deg når han visste at du ikke ville? Han brukte ikke vold, men jeg uttrykte tydelig at jeg ikke ville. Havna i frysemodus og føler jeg bare lot det skje.. Tok vekk hendene hans og hadde allerede sagt at jeg ikke ville ha sex. 

Han er egentlig snill. Første gang noe slikt skjer. Han har dårlig samvittighet og redd jeg skal se på han som et slags monster.. Og jeg blir redd jeg overdriver det som skjedde. 

Men han har hatt litt alkoholproblemer i flere år. Toppet seg med dette. Har lovet å kutte alkohol og lagt seg flat.. Følelsene mine går i alle retninger.. Er sinna, lei meg, og syns synd på han :(




 

Anonymkode: 0b43e...0cc

Nå kommer svaret lovlig sent. Men jeg opplevde dette gjentatte ganger i ekteskapet mitt. Når jeg nå, nok engang, hadde traumeutredning, ble dette plassert i kategorien overgrep. 

Jeg vet ikke om jeg hadde gått fra mannen etter en slik hendelse. Men skjer det igjen så kom deg vekk....

Anonymkode: cc78c...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...