Gå til innhold

Noen som har prøvd Ketamin-behandling og vil dele erfaringer?

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Har forsøkt ketamin-behandling fire ganger nå. Stort sett en god erfaring (rådyrt, dessverre). Jeg tror jeg merker litt effekt, blant annet litt mindre angst og kanskje noe lettere til sinns. Så er spørsmålet hvordan dette ser ut om noen måneder. Jeg har to behandlinger igjen – kanskje merker jeg mer effekt etter hvert. 

Selve behandlingen har vært behagelig og angstfri, men man er litt svimmel i noen timer etterpå. Hørte på ketamin-spilleliste på Spotify og var både bevisst og klar over behandlingen, men i en slags lett, fredelig drømmeverden. 

Verdt å prøve tror jeg.

pipo7 skrev (3 minutter siden):

Har forsøkt ketamin-behandling fire ganger nå. Stort sett en god erfaring (rådyrt, dessverre). Jeg tror jeg merker litt effekt, blant annet litt mindre angst og kanskje noe lettere til sinns. Så er spørsmålet hvordan dette ser ut om noen måneder. Jeg har to behandlinger igjen – kanskje merker jeg mer effekt etter hvert. 

Selve behandlingen har vært behagelig og angstfri, men man er litt svimmel i noen timer etterpå. Hørte på ketamin-spilleliste på Spotify og var både bevisst og klar over behandlingen, men i en slags lett, fredelig drømmeverden. 

Verdt å prøve tror jeg.

Takk for inspirasjon. Hvor gjorde du det? Pris?

Anonymkode: 30612...141

Jeg har også forsøkt behandlingen -på en privatklinikk. Det er en behandling man må vedlikeholde, altså ingen mirakelkur som mange ønsker å tro. Jeg ser ikke forskjellen på Ketamin og medikamenter.   

Veldig kostbart, og man vet ikke om man får nytte av det før man har prøvd. For meg var ikke effekten så merkbar. 

Everybody skrev (7 minutter siden):

Hvorfor kan ikke personer med psykoselidelse få ketaminbehandling?

Antakelig fordi Ketamin ikke behandler psykose. I visse tilfeller er det til og med fare for Ketaminutløst psykose. 

Annonse

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (15 minutter siden):

Hvorfor kan ikke personer med psykoselidelse få ketaminbehandling?

Hallusinogener til psykosepasiwnter? Facepalm med picard gif til deg. Du må finne gif selv.

Endret av Worriesome Plenty 2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...