Gå til innhold

En fantastisk morgen 😊

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (4 minutter siden):

Nå er jeg fornøyd med meg selv! 

Skrev en To Do-list på 12 punkter. Nå har jeg fått gjort 9 av de 12 punktene.

Nå sier jeg meg ferdig for nå og bestiller kinesisk take-away som tidlig søndagsmiddag. :D

Så tilfredsstillende!! 

Jeg sliter med å komme i gang med ting og å fullføre. Sånn liste hadde sikkert vært lurt for meg også. 😅 

Her blir det bare pølse og pomfri i dag. Det er fyllematen min, så spent på hvordan det blir å spise det da. 😅

Glitter skrev (3 minutter siden):

Så tilfredsstillende!! 

Jeg sliter med å komme i gang med ting og å fullføre. Sånn liste hadde sikkert vært lurt for meg også. 😅 

Her blir det bare pølse og pomfri i dag. Det er fyllematen min, så spent på hvordan det blir å spise det da. 😅

Ja, jeg sliter også med å komme i gang. Det hjelper veldig for meg med en liste, for det er så motiverende å krysse ut ting.

Jeg lager listen veldig konkret for hver oppgave slik at det er lav terskel for å kunne krysse ut og dermed lav terskel for å komme i gang. F.eks i stedet for "husarbeid" skriver jeg "tørke støv", "støvsuge gulv" osv. Listen blir lenger, men er også mindre tiltak å gjøre hver ting.

Av og til er det godt med sånn snabbmat. :D

Vhanja skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg sliter også med å komme i gang. Det hjelper veldig for meg med en liste, for det er så motiverende å krysse ut ting.

Jeg lager listen veldig konkret for hver oppgave slik at det er lav terskel for å kunne krysse ut og dermed lav terskel for å komme i gang. F.eks i stedet for "husarbeid" skriver jeg "tørke støv", "støvsuge gulv" osv. Listen blir lenger, men er også mindre tiltak å gjøre hver ting.

Av og til er det godt med sånn snabbmat. :D

Skal prøve på liste når jeg er flyttet hjem igjen. Dvs mamma bor hos meg da og hun er helt selvdreven jeg vet hun vasker lenge før jeg ser skiten selv. 😅 Hun har allerede sagt hun planlegger å vaske kjøkkenet mitt imens jeg er borte. 😅

Ja det er sant nå har jeg laget ordentlig mat siden jeg kom så dette må være ok i dag! 

Endret av Glitter
UtakknemligDiva
Glitter skrev (1 time siden):

Legger meg tidlig da. :) Du ser ikke meg på DOL etter 21 som regel. 😅

Det er veldig tidlig! Men jeg er B menneske. Alltid prøvd å bli A, og klarer det i perioder, men kroppen er ekstremt sta på å holde seg til B rytmen. Jeg kan lett holde meg våken til langt ut på natt selv om jeg nesten ikke sov natten før der, men jeg kan slite med å stå opp uansett hvor tidlig jeg la meg kvelden før. Irriterende egentlig. 

UtakknemligDiva skrev (7 minutter siden):

Det er veldig tidlig! Men jeg er B menneske. Alltid prøvd å bli A, og klarer det i perioder, men kroppen er ekstremt sta på å holde seg til B rytmen. Jeg kan lett holde meg våken til langt ut på natt selv om jeg nesten ikke sov natten før der, men jeg kan slite med å stå opp uansett hvor tidlig jeg la meg kvelden før. Irriterende egentlig. 

Har lest at det der er vanskelig å gjøre så mye med. Man kan prøve, men man vil ikke bli et naturlig A-menneske. 

Annonse

påskelilje skrev (6 timer siden):

Jeg våknet litt før 9. Er syk 😥

Var ikke i form på onsdag, men så gikk det i stor grad over, så torsdag og fredag var jeg helt fin. I går først på dagen kjente jeg meg også fin, og gikk tur i skogen et par timer. Var overraskende tungpusten... utover kvelden kjente jeg meg mer forkjølet og tung i kroppen, så jeg tok en koronatest.... Positiv.... 😮

Så altså, jeg har covid. Er varm og tung i hodet. Skulle ha sunget med koret i dag, men jeg har selvsagt meldt avbud. Noen som er oppdaterte på regler for smittefare nå, og hvor lenge jeg bør holde meg borte fra andre?

God bedring! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...