Gå til innhold

Bruker du mobil med eller uten deksel?


Everybody

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Worriesome Plenty 2

Bruker ikke deksel, men passer på å ikke ha den i samma lomme som nøkler o.l. Før brukte jeg sånn skinnetui med plass til bankkort. Slutta med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody skrev (7 timer siden):

Hva er best og hvorfor? Mobil med eller uten deksel?

Må ha deksel på mobilen - ellers er den så glatt og ubeskyttet og det føles som jeg skal miste den ut av hånda eller at den vil bli oppskrapet og ødelagt når jeg slenger den i veska. Har et skinnetui som dekker mobilen på alle kanter og har plass til bankkort. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har deksel man lukker igjen med plass til tre kort. Der har jeg førerkort og bankkort, så har jeg alt med meg på en veldig hendig måte.

Men i hverdagen hjemme så tar jeg dekselet av fordi jeg synes den blir tung og klumpete med den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en ideell verden skulle jeg gjerne brukt iPhone «kommando», men min arbeidsgiver insisterer på at jeg minimum skal ha dette. Jeg liker ikke sånne tykke skinnomslag med masse lommer til kort og alskens, så har men mye godvilje akseptert arbeidsgivers krav ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sånn "lommebokdeksel" med plass til kort, og kunne ikke ha tenkt meg annerledes. Veldig kjekt å ha alt på ett sted. Mobilen tar jeg jo med overalt. Og så mange ganger jeg har mistet mobilen i gulvet, er jeg overbevist om at dekselet har beskyttet mot sprekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Bruker beskyttelse ja. Sånn på baksiden. På skjermen har jeg ikke noe lenger. Har hatt 2 beskyttelseskjermer, men de får alltid sprekker og det irriterer fingertuppene når jeg skroller. Siden tlf min likevel er så gammel nå gadd jeg ikke skaffe ny. Skjermen er like fin. Men deksel er kjekt i tilfelle jeg mister den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

morsan skrev (På 21.11.2023 den 17.22):

Lommebokdeksel her også. Her legger vi alle eggene i samme kurv! 😅

 

Everybody skrev (13 timer siden):

Hva gjør dere nå? Med eller uten deksel?

Selv bruker jeg deksel akkurat nå.

Ingenting er endret på 9,5 mnd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...