Gå til innhold

Jeg greier ikke å stå opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Du er flink til å hakke på folk. Hva er problemet ditt?

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Noen er bare veldig fiendtlige av seg. De kamper om alt. De har hele vettet. Og de er veldig slitsomme

Anonymkode: 55c78...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Noen er bare veldig fiendtlige av seg. De kamper om alt. De har hele vettet. Og de er veldig slitsomme

Anonymkode: 55c78...1dc

Og bitre

Anonymkode: 55c78...1dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva Sofie skrev (6 timer siden):

Første avsnittet var ment til deg - avsnitt nr. 2 var rettet mot TS. Derfor jeg skilte det med et avsnittsmerke, men jeg kunne nok vært tydeligere på det.

 

Poenget mitt er at uansett hvor tydelige eller utydelige vi er, er det opp til hvordan mottaker ønsker å tolke svaret h*n får. Det har en ingen kontroll på - verken hvilken svar en får når en stiller et spørsmål eller får et svar og kan velge å tolke den på ulike måter. Jeg ser helt klart at det kan tolkes spydig, men det kan også tolkes på andre måter.

Dette blir for enkelt. Vi har alle et ansvar for hvordan vi snakker til og behandler våre medmennesker. 

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen er bare veldig fiendtlige av seg. De kamper om alt. De har hele vettet. Og de er veldig slitsomme

Anonymkode: 55c78...1dc

 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og bitre

Anonymkode: 55c78...1dc

og noen sitter på forum anonymt og siterer seg selv og tror at vi andre ikke kan se at de er samme bruker🫠 Der har du kjernen av problemet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette blir for enkelt. Vi har alle et ansvar for hvordan vi snakker til og behandler våre medmennesker. 

Anonymkode: 7d4c7...1c3

Ja, når sa jeg at det ikke var uvesentlig? det ligger som en selvfølge i bunnen for all mellommenneskelig samhandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...