Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

påskelilje skrev (9 timer siden):

Nei, i år gleder jeg meg ikke til jul. Vi har en vond og intens relasjonssituasjon internt i den nærmeste familien som gjør at vi må splitte oss.

Sånt er leit. Uten å gå i detalj kan jeg si at jeg vet litt om hvordan det kan være.

Prøv å tenke at sånn ble det i år, og ikke altfor mye på årsaken. Før eller senere må alle forandre litt på tradisjonene. Men det er selvsagt vondt når det kunne vært annerledes. 

Håper det ordner seg etter hvert - i det minste går seg til litt. Ikke nødvendigvis før jul, men på lengre sikt. 

laban skrev (12 minutter siden):

Sånt er leit. Uten å gå i detalj kan jeg si at jeg vet litt om hvordan det kan være.

Prøv å tenke at sånn ble det i år, og ikke altfor mye på årsaken. Før eller senere må alle forandre litt på tradisjonene. Men det er selvsagt vondt når det kunne vært annerledes. 

Håper det ordner seg etter hvert - i det minste går seg til litt. Ikke nødvendigvis før jul, men på lengre sikt. 

Takk, Laban ❤️ Jeg prøver å akseptere situasjonen,  men bruker mye energi på det for tiden. Og sørger vel på en måte over at det har blitt slik. Jeg har håp om at det vil bedre seg på sikt, men absolutt ikke før jul. 

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Jeg prøver å akseptere situasjonen,  men bruker mye energi på det for tiden. Og sørger vel på en måte over at det har blitt slik.

Det er ikke det minste rart. 

påskelilje skrev (3 minutter siden):

Jeg har håp om at det vil bedre seg på sikt, men absolutt ikke før jul. 

Skjønner ❤️

Nicklusheletida
påskelilje skrev (2 timer siden):

Takk, Laban ❤️ Jeg prøver å akseptere situasjonen,  men bruker mye energi på det for tiden. Og sørger vel på en måte over at det har blitt slik. Jeg har håp om at det vil bedre seg på sikt, men absolutt ikke før jul. 

Så leit ❤️ Det er jo noen uker til jul enda, så håper det ordner seg. 

Annonse

påskelilje skrev (14 timer siden):

Nei, i år gleder jeg meg ikke til jul. Vi har en vond og intens relasjonssituasjon internt i den nærmeste familien som gjør at vi må splitte oss.

Jeg har egentlig bare lyst til å gå i dvale 22.desember og krype frem igjen 2.januar 😥

Uff det var trist å høre ❤️ Håper dere finner en løsning i løpet av 2024.

Savannah skrev (21 timer siden):

Jeg gleder meg ikke spesielt til jul, men jeg ser frem til at lyset snur og det blir mørkere.  Jeg kunne egentlig godt tenkt meg å reise vekk alene fra alt dette julestyret, men jeg må tenke på barn og barnebarn.

Er det deg mamma? I så fall forstår jeg deg

Anonymkode: a0fa9...2cf

I år gleder jeg meg ikke så veldig til jul. Men skal gjøre det beste ut av det. 
Vi har hatt et tungt år, og mistet en gutt jeg er tante til i en trafikkulykke i år. Dette blir første jula uten han. Høytider er fint og sårbart. Så jeg gruer meg til julen i år. 
Men julen kommer uansett, så vil prøve å gjøre det beste ut av det og finne ro

Anonymkode: e9473...6bf

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...