Gå til innhold

Når har man egentlig feber?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har normalt en kroppstemperatur på rundt 36,3 grader. Nå har jeg vært syk i halvannen uke,  med varierende kroppstemperatur. Alt ifra 37,3->38,6. De siste dagene,  har jeg ligget på 37,5 (+/-). Men føler meg ikke i form enda.  Var hos legen min i dag,  og de tok tempen, og den var på 37,3. Ifølge legen min,  har jeg altså ikke feber... 

Hva er egentlig riktig? Trodde de fleste har gått litt bort ifra at alle liksom har 37 grader til vanlig. Må man ikke gå utifra egen normal temp?

Anonymkode: a250c...4e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ligger vanligvis også lavt i temperatur, men sier likevel ikke at jeg har feber før den når 38 grader.  Det sagt merker jeg godt forskjell på 36 blank og 37,7, altså.

Anonymkode: 4630a...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.11.2023 den 23.51):

Jeg ligger vanligvis også lavt i temperatur, men sier likevel ikke at jeg har feber før den når 38 grader.  Det sagt merker jeg godt forskjell på 36 blank og 37,7, altså.

Anonymkode: 4630a...dfe

Sist jeg lå på sykehus så sa de jeg hadde feber da jeg hadde 37,8.  Mulig de samtidig så på allmenntilstanden.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...