Gå til innhold

Balanopostitt - erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

For dere som ikke vet hva det er, så er det en betegnelse på inflammasjon/betennelse på forhud/glansen av penis. 

Av irriterende ting å ha rangeres dette godt opp på skalaen. Det skal visstnok være enkelt å behandle, men for min del har det plaget meg i lang tid. 

Er det noen her som har hatt dette? Gjort noe som har fungert? 

Jeg fikk dette påvist av lege. Årsaken er ukjent, men fikk forskrevet Daktacort og Fucidin, som henholdsvis dreper bakterier og sopp. Prøvd dette flere dager uten hell. Det eneste jeg merker med påsmøring av salvene er lett kløe og svie. Kontaktet hudlege som foreskrev enda en type salve når de andre ikke hjalp, Elidel. Nå skal dette påsmøres to ganger om dagen til rødhet og merker reduseres. Det ble tatt en vevsprøve i sin tid, som kom tilbake som nornal hudflora, så vet ikke hva jeg skal tro. 

Ironisk nok har jeg ikke noe særlig til symptomer når jeg bare lar det være, og ikke gjør noenting, men vet ikke om det er gunstig over tid. Det er først og fremst synlig når jeg drar forhud helt tilbake og en ser de røde merkene. Merkene er konstante og endrer seg ikke over tid. 

Nå skrev jeg her i frustrasjon. Håper dette blir bedre. Overtenkning og problemer du strever med å løse er en dårlig kombo. 

Anonymkode: b88bf...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...