Gå til innhold

Sterkt sløvende


UtakknemligDiva

Anbefalte innlegg

UtakknemligDiva

Kan jeg få dette av legen nå som jeg er syk og sover veldig dårlig? 
Jeg er så dritt lei av å ikke få noe god søvn. Nettene er lange og kjedelige. Det er helt umulig å få sove. Jeg hater søvn generelt, fordi det er en forstyrrelse i hverdagen. Og den slår seg alltid vrang i desember. 
Hva kan i nøds tilfeller gi tilbake normal søvn? Ja jeg har vært skeptisk til å starte på sovemedisiner og har ikke tenkt å begynne å bruke det. Men kan du få et par doser på resept? Noe som gjør at du bare ikke kan holde deg våken. Jeg vet ikke hvor mange melatonin jeg har svelget gjennom nettene og likevel ikke fått sovet.

Er så det er sagt, ikke plaget med tretthet i våken tilstand. Det er bare den forbannede søvnen som kroppen har behov for selv om den ikke vil sove. 

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vhanja skrev (1 time siden):

Leger pleier ikke skrive ut noe sløvende/sovemedisin hvis man sover dårlig en kort periode fordi man er syk. Det må man nesten stå i.

 

Det kan du ikke vite noe om

Anonymkode: fea3d...da9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
ISW skrev (2 timer siden):

Zonat er et godt alternativ her. Fås i pakke på 14. Egentlig bare en førstegenerasjons allergimedisin, men den gir søvn. 

Takk for svar! Leste litt om den. Hva er forskjellen på denne og melatonin? Det virker som de er ganske like, og melatonin har jeg. Jeg tenkte mer noe som gjør at jeg bare forsvinner, sånn at jeg slipper å ligge våken om natta/våkne, bare være helt borte til i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (21 timer siden):

Takk for svar! Leste litt om den. Hva er forskjellen på denne og melatonin? Det virker som de er ganske like, og melatonin har jeg. Jeg tenkte mer noe som gjør at jeg bare forsvinner, sånn at jeg slipper å ligge våken om natta/våkne, bare være helt borte til i morgen tidlig.

Det er helt ulike medisiner med helt ulik virkemåte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...