Gå til innhold

Kansellerte musikere

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Grendel skrev (14 timer siden):

Jeg har aldri droppet en artist på grunn av noe sånt. Jeg anser det ikke som min oppgave å straffe folk.

Det kan hende det finnes en grense hvor jeg ville droppet en artist, men det skal mer til enn en rasistisk kommentar.

Kan du komme på et eksempel der du tenker at å lytte til artistens låt, eller lese vedkommendes bok, ville bydd deg i mot. At du ikke hadde orket, eller ganske enkelt mistet interessen/ikke giddet om du skjønner

Anonymkode: bd1b5...23b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan du komme på et eksempel der du tenker at å lytte til artistens låt, eller lese vedkommendes bok, ville bydd deg i mot. At du ikke hadde orket, eller ganske enkelt mistet interessen/ikke giddet om du skjønner

Jeg ville ikke klart å høre på musikk av Breivik uten å tenke på at han er massemorder. Der går grensa.

Jeg bryr meg ikke om at en artist har dårlige meninger eller holdninger. Jeg bryr meg i alle fall ikke nok til å kutte ut artisten.

AnonymBruker
Worriesome Plenty 2 skrev (På 7.1.2024 den 12.37):

Hører du på kansellerte musikere, som har feks blitt outet i me too? Hvis ingen av dine artister har blitt det, ville du om de ble?

Jeg gjør det ikke. Har fortsatt Ryan Adams i spillelister på Spotify.

Ville du fortsatt hørt på en artist som viste seg å være Trump tilhenger?

Stort sett bondetamp-artister, f.eks. Kid Roc, Lil Pump, Trace Adkins, Naked Cowboy og Ted Nugent som støtter Trump. Slikt hører jeg uansett ikke på.

Anonymkode: a507b...3fd

AnonymBruker
Grendel skrev (27 minutter siden):

Jeg ville ikke klart å høre på musikk av Breivik uten å tenke på at han er massemorder. Der går grensa.

Jeg bryr meg ikke om at en artist har dårlige meninger eller holdninger. Jeg bryr meg i alle fall ikke nok til å kutte ut artisten.

Da er vi nok ganske enige.

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Stort sett bondetamp-artister, f.eks. Kid Roc, Lil Pump, Trace Adkins, Naked Cowboy og Ted Nugent som støtter Trump. Slikt hører jeg uansett ikke på.

Anonymkode: a507b...3fd

Kid Rock hørte jeg faktisk endel på for mange mange år siden, det ble det brått slutt på gitt :D 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...