Gå til innhold

Kronisk søvnløshet.


erik123

Anbefalte innlegg

nå har jeg ikke sovet på tre netter og sovet dårlig i mange uker før det. Det er helt forferdelig. Og jeg vet ikke årsaken. Jeg følger alle de søvnrådene jeg har fått, men det hjelper ikke. Og nå er jeg helt utslitt. Har ingen energi og er som en zombie. Legen har foreslått Zyprexa, noen som vet noe om den? Hører at en bivirkning er vektøkning. Og det er jo ikke bra. Nå tar jeg Zopiclone, men den virker ikke lenger. Må ha noe snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Zyprexa har fungert greit for søvn for meg. Grunnen til at man kan gå opp i vekt er jo at den kan gi ulvehunger som bivirkning som gjør at man spiser mer. Spiser du ikke mer enn du forbrenner går du ikke opp i vekt av den.

Anonymkode: f0fd3...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Zyprexa har fungert greit for søvn for meg. Grunnen til at man kan gå opp i vekt er jo at den kan gi ulvehunger som bivirkning som gjør at man spiser mer. Spiser du ikke mer enn du forbrenner går du ikke opp i vekt av den.

Anonymkode: f0fd3...b94

Det er vel mulig å spise som før. Håper det ikke gir vektøkning, er for tung fra før. Håper jeg får den av fastlegen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (1 minutt siden):

Det er vel mulig å spise som før. Håper det ikke gir vektøkning, er for tung fra før. Håper jeg får den av fastlegen. 

Ja, det skal være mulig. Er du uheldig og får ulvehunger er det enormt krevende å skulle stå i mot, men har hørt om folk som har hatt viljetstyrke nok til å klare å gå ned i vekt selvom. Skulle det bli for plagsomt så finnes det sikkert andre medikamenter du kan prøve i stedet.

Anonymkode: f0fd3...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville heller gått for  minstedose seroquell, den er enda mer søvndyssende.

Anonymkode: 52f4c...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville heller gått for  minstedose seroquell, den er enda mer søvndyssende.

Anonymkode: 52f4c...712

Hvilke bivirkninger har den? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...