Gå til innhold

Kupton/normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt å ha vondter? er kvinne på 50+ i går hadde jeg stikkinger i venstre del av magen/underliv i dag har jeg litt vondt/stikk i høyre side av magen. er det normalt å ha litt vondt periodevis? tar paracet.

Anonymkode: a4154...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Finnes vel ikke et eneste menneske uansett alder som ikke har vondter.

Har vondter som ikke paracet hjelper mot. Har også psykiske smerter. 

 

Anonymkode: 6d254...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321

Ja, jeg vil tro at det er helt normalt å ha noen vondter, særlig etter en blir 50. Det jeg ser på er allmenntilstanden og hvor ofte vondtene er/hvor mye det plager meg. Har selv ofte stikninger her og der, det ser jeg på som normalt.  Iallefall er det normalt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig å ha noen vondter innimellom. 
Det sies at dersom du er over 60, og våkner en morgen uten å ha vondt noen steder, da er du sannsynligvis død. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...