Gå til innhold

forhøyet magnesium verdier, selv om jeg ikke tar magnesium?


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

jeg har 1.1 i s magnesium i blodet. på nettet sier det at det skylles nyresvikt. jeg verken drikker eller røyker og jeg spiser vanlig mat i ukene. jeg går på både strattera og zoloft mod adhd og angst. nå er jeg redd for nyresvikt og nyrekreft. og kolesterolet har steget fra 4.5 til 5.8 selv om jeg har passet på å ungått mye feit mat.

 

kan dette være tegn på kreft i nyrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen skrev (3 timer siden):

jeg har 1.1 i s magnesium i blodet. på nettet sier det at det skylles nyresvikt. jeg verken drikker eller røyker og jeg spiser vanlig mat i ukene. jeg går på både strattera og zoloft mod adhd og angst. nå er jeg redd for nyresvikt og nyrekreft. og kolesterolet har steget fra 4.5 til 5.8 selv om jeg har passet på å ungått mye feit mat.

kan dette være tegn på kreft i nyrene?

Jeg regner med du har tatt blodprøver hos legen ettersom du vet disse verdiene, hva sier legen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Jeg regner med du har tatt blodprøver hos legen ettersom du vet disse verdiene, hva sier legen da?

hun har ikke sagt noe. men jeg har fått ordnet en legetime med telefonsamtale om det i morgen tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
FjellOgDalar

Jeg skal ikke spekulere i hva årsaken kan være. Imidlertid er det sannsynlig at legen har målt kreatinin og GFR, som ville vært  forhøyet ved nedsatt nyrefunksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker

Troddd ikke man kunne sjekke magnesium - har hørt at de blodprøvene ikke har noe klinisk verdi ?

Anonymkode: cb852...a85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...