Gå til innhold

Hvordan blir det rettferdig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvis noen du vet om fikk 10000 til bryllup og du vet du ikke skal gifte deg. Når kan man spørre om samme sum? 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Du kan spørre når som helst. Når du har gjort det, så oppdater om responsen? 

Hvordan skal jeg spørre? Jeg skal på shopping i dag så jeg vet hva jeg trenger. 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan skal jeg spørre? Jeg skal på shopping i dag så jeg vet hva jeg trenger. 

Anonymkode: 50256...aa1

Er det så mange måter å spørre på? Du kan jo si at siden de ga 10 000 i bryllupsgave, så om du kunne få tilsvarende til shopping i dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Er det så mange måter å spørre på? Du kan jo si at siden de ga 10 000 i bryllupsgave, så om du kunne få tilsvarende til shopping i dag? 

Hva ville du svart? Jeg synes ikke det er rettferdig og det synes sikkert ikke du heller. 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva ville du svart? Jeg synes ikke det er rettferdig og det synes sikkert ikke du heller. 

Anonymkode: 50256...aa1

Jeg hadde blitt målløs 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (3 minutter siden):

Er det så mange måter å spørre på? Du kan jo si at siden de ga 10 000 i bryllupsgave, så om du kunne få tilsvarende til shopping i dag? 

Jrg har spurt en gang før og da sa han at det kunne godt være jeg skulle men jeg skal aldri det fordi jeg skal ikke være låst til en mann noen gang. 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde blitt målløs 😅

Fordi? Det er ikke 100 liksom tusen. 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jrg har spurt en gang før og da sa han at det kunne godt være jeg skulle men jeg skal aldri det fordi jeg skal ikke være låst til en mann noen gang. 

Anonymkode: 50256...aa1

Låst? 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Låst? 🙂

Gifter du deg er du låst hvorfor ellers skal du gifte deg? 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde blitt målløs 😅

Da tåler du ikke mye og da skal du være glad jeg ikke er din datter fordi jeg har fårr høre jeg er en håndfull og gir mine grå hår. Men nå skal jeg ringe å spørre. Hade 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du vet hva svaret vil bli. Dvs du vet ditt spørsmål er urimelig. Hvorfor ellers skulle du spørre om det på forum først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da tåler du ikke mye og da skal du være glad jeg ikke er din datter fordi jeg har fårr høre jeg er en håndfull og gir mine grå hår. Men nå skal jeg ringe å spørre. Hade 

Anonymkode: 50256...aa1

😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvis noen du vet om fikk 10000 til bryllup og du vet du ikke skal gifte deg. Når kan man spørre om samme sum? 

Anonymkode: 50256...aa1

Skal du sende et vippskrav?

Anonymkode: 91703...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvis noen du vet om fikk 10000 til bryllup og du vet du ikke skal gifte deg. Når kan man spørre om samme sum? 

Anonymkode: 50256...aa1

Ved en annen anledning der det passer med en ordentlig markering. F.eks. når man fyller 30 år eller når man har kjøpt (og finansiert selv) egen bolig for første gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være slitsomt å gå rundt og synes at alt er så urettferdig hele tiden. Fatter ikke at du orker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva

Hvorfor får noen penger i bryllup? Jeg visste ikke at det var en greie. Trodde det var gaver og feiring. 
Dette ble nesten som å betale noen for å gifte seg😅

Drit i pengene og være selvstendig. Jeg hadde aldri spurt om jeg også kan få penger selv om jeg ikke giftet meg. Men såklart de kunne snudd på det og.. gi meg 10K og lage en fest for at jeg ikke gifter meg😅. Fikk en idè forresten.. nå som man skal kunne identifisere seg som alt mulig, hvorfor ikke gifte deg med deg selv?

Endret av UtakknemligDiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Livet er dessverre ikke rettferdig. Jo raskere du lærer deg det, jo bedre får du det 😉

Anonymkode: 15196...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva skrev (14 minutter siden):

Hvorfor får noen penger i bryllup? Jeg visste ikke at det var en greie. Trodde det var gaver og feiring. 
Dette ble nesten som å betale noen for å gifte seg😅

Drit i pengene og være selvstendig. Jeg hadde aldri spurt om jeg også kan få penger selv om jeg ikke giftet meg. Men såklart de kunne snudd på det og.. gi meg 10K og lage en fest for at jeg ikke gifter meg😅. Fikk en idè forresten.. nå som man skal kunne identifisere seg som alt mulig, hvorfor ikke gifte deg med deg selv?

Det er forholdsvis vanlig at foreldre/svigerforeldre gir penger i bryllupsgave. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (2 timer siden):

Det må være slitsomt å gå rundt og synes at alt er så urettferdig hele tiden. Fatter ikke at du orker.

Fatter ikke at du ikke orker og forstå at det ikke er rettferdig. 

Anonymkode: 50256...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...