Gå til innhold

Gruer meg sånn til blodprøver i morgen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har så sinnsykt sprøyteskrekk. En del ganger har jeg besvimt når jeg sitter i stolen. Jeg spurte legen min i dag om jeg kunne få noe for angsten og fikk det ikke. Hvordan skal jeg komme meg igjennom det på best mulig måte uten å blacke ut? 

Anonymkode: 1e020...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har så sinnsykt sprøyteskrekk. En del ganger har jeg besvimt når jeg sitter i stolen. Jeg spurte legen min i dag om jeg kunne få noe for angsten og fikk det ikke. Hvordan skal jeg komme meg igjennom det på best mulig måte uten å blacke ut? 

Anonymkode: 1e020...36c

Be om å få ligge når de tar blodprøvene og tenk på at det er fort gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har så sinnsykt sprøyteskrekk. En del ganger har jeg besvimt når jeg sitter i stolen. Jeg spurte legen min i dag om jeg kunne få noe for angsten og fikk det ikke. Hvordan skal jeg komme meg igjennom det på best mulig måte uten å blacke ut? 

Anonymkode: 1e020...36c

«Gi bort» armen det skal stikkes i og se motsatt vei. Så kan du feks ta fingertuppene mot hverandre på den andre hånden og telle inni deg for å distrahere deg.  Du kan også si fra på forhånd at du gruer deg. Hva er det verste som kan skje? Se for deg det og så vil nok det gå bra om det skjer og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (21 minutter siden):

Be om å få ligge når de tar blodprøvene og tenk på at det er fort gjort.

De stikker ofte feil på meg utrolig nok .

Anonymkode: 1e020...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
cilie skrev (20 minutter siden):

«Gi bort» armen det skal stikkes i og se motsatt vei. Så kan du feks ta fingertuppene mot hverandre på den andre hånden og telle inni deg for å distrahere deg.  Du kan også si fra på forhånd at du gruer deg. Hva er det verste som kan skje? Se for deg det og så vil nok det gå bra om det skjer og. 

Det gjør jeg hver gang .. det verste som kan skje er at de stikker i feil blodårer og så dør jeg. Eller at de må stikke meg mange ganger som har skjedd mange ganger. Jeg bønnfalte legen min om å få narkose eller beroligende uten hell. Kommer til å ligge våken hele natta fordi jeg gruer meg sånn for dette.  Det er real angst! 

Anonymkode: 1e020...36c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...