Gå til innhold

Stikkende smerte akkurat under venstre pupp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Stikkende litt pressede. Er det ikke der hjertet er? 

Men hva kan det være? 

Anonymkode: 81373...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Stikkende litt pressede. Er det ikke der hjertet er? 

Men hva kan det være? 

Anonymkode: 81373...b13

Jeg var svært plaget med det, kom av slapp lukkemuskel mellom magesekk og spiserør. Magesyre kom opp i spiserøret og ga smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 timer siden):

Jeg var svært plaget med det, kom av slapp lukkemuskel mellom magesekk og spiserør. Magesyre kom opp i spiserøret og ga smerter.

Hadde du spiserørsbrokk betennelse? 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hadde du spiserørsbrokk betennelse? 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Nei. Verken spiserørsbrokk eller noen betennelse, men sterke smerter da magesyren tæret på nederste del av spiserøret eller lukkemuskelen. Det gikk i alle fall over da jeg passet på å spise mye mindre søtt og karbohydrater og å få i meg nok salt hver dag. Magesyren består for det meste av saltsyre og når den får nok salt så trenger ikke magesekken å overkompensere ved å produsere masse magesyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Stikkende litt pressede. Er det ikke der hjertet er? 

Men hva kan det være? 

Anonymkode: 81373...b13

Hjertet ligger midt i brystet med LITT over mot venstre. Ikke rett under venstre pupp. 

Smerter i brystregionen skal taes på alvor, men dette ser ikke umiddelbart alvorlig ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (6 minutter siden):

Nei. Verken spiserørsbrokk eller noen betennelse, men sterke smerter da magesyren tæret på nederste del av spiserøret eller lukkemuskelen. Det gikk i alle fall over da jeg passet på å spise mye mindre søtt og karbohydrater og å få i meg nok salt hver dag. Magesyren består for det meste av saltsyre og når den får nok salt så trenger ikke magesekken å overkompensere ved å produsere masse magesyre.

Men oppførte det når du forandret kosthold permanent? 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men oppførte det når du forandret kosthold permanent? 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Jepp. Jeg kan merke det om jeg er veldig "uforsiktig" i kostveien og spiser mye søtt og raske karbohydrater over flere dager, men det har jeg i grunnen sluttet med. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

Jepp. Jeg kan merke det om jeg er veldig "uforsiktig" i kostveien og spiser mye søtt og raske karbohydrater over flere dager, men det har jeg i grunnen sluttet med. :) 

Ok det gir jo mening når du er så opptatt av sunne matvarer. 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok det gir jo mening når du er så opptatt av sunne matvarer. 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Ja, det er ikke noe behagelig å ha disse smertene, så det å passe på å få i meg nok salt og ikke stappe i meg søtsaker er ikke akkurat noe stort offer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (Akkurat nå):

Ja, det er ikke noe behagelig å ha disse smertene, så det å passe på å få i meg nok salt og ikke stappe i meg søtsaker er ikke akkurat noe stort offer.

Men det er jo litt synd du må være evig på slankeren at du ikke kan unne deg noe godt. 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men det er jo litt synd du må være evig på slankeren at du ikke kan unne deg noe godt. 

Anonymkode: ffbb9...f2e

😂 Jeg er på ingen måte evig på slanker'n og unner meg godsaker når det måtte passe meg. :) Jeg spiser egentlig alt jeg vil, bare ikke hele tiden og ikke i store mengder. Jeg kan godt spise noen småsjokolader eller noen biter smågodt f.eks., men jeg gjør det ikke hver dag (ikke hver uke heller for den del) og heller ikke mye av gangen. Helgekos kan f.eks. være et stykke lavkarbo eplekake med krem, friske bær og kakaonibs - tusen ganger bedre enn smågodt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (3 minutter siden):

😂 Jeg er på ingen måte evig på slanker'n og unner meg godsaker når det måtte passe meg. :) Jeg spiser egentlig alt jeg vil, bare ikke hele tiden og ikke i store mengder. Jeg kan godt spise noen småsjokolader eller noen biter smågodt f.eks., men jeg gjør det ikke hver dag (ikke hver uke heller for den del) og heller ikke mye av gangen. Helgekos kan f.eks. være et stykke lavkarbo eplekake med krem, friske bær og kakaonibs - tusen ganger bedre enn smågodt!

Forrige uke hadde bunnpris smågodt til 7.90. Det gikk du sikkert glipp av. Bær er ikke det samme eller like godt som smågodt i pose, men det er bra du har funnet ditt godteri. Jeg trodde btw du var på evig slankeren men det er bra det ikke er sånn. 

Anonymkode: ffbb9...f2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...