Gå til innhold

Hvis du ringer noen og de ikke tar tlf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og de da ringer deg tilbake. Tar du da tlf? Eller ringer tilbake? Jeg er sånn når noen ringer tilbake så gidder jeg ikke og ta tlf. Kommer selvsagt på hvem det er men stort sett ikke. For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ringer noen så er det som regel fordi det er noe spesifikt jeg vil prate med dem om. Derfor tar jeg også telefonen når de ringer opp igjen.

Hvis jeg bare ringte dem for å prate, så tar jeg telefonen hvis de ringer opp igjen hvis det passer. (F.eks har det hendt at noen har ringt opp igjen når jeg ser film, da tar jeg ikke tlf bare for å prate).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg ringer noen så er det som regel fordi det er noe spesifikt jeg vil prate med dem om. Derfor tar jeg også telefonen når de ringer opp igjen.

Hvis jeg bare ringte dem for å prate, så tar jeg telefonen hvis de ringer opp igjen hvis det passer. (F.eks har det hendt at noen har ringt opp igjen når jeg ser film, da tar jeg ikke tlf bare for å prate).

Ja men jeg ringte for å si noe men så ringte vedkommende tilbake 30! Minutt etter. Men nå kan det være det samme. Hva tenker du om det? Og påfølgende sms. ‘Hvorfor tar du ikke tlf’ osv? 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja men jeg ringte for å si noe men så ringte vedkommende tilbake 30! Minutt etter. Men nå kan det være det samme. Hva tenker du om det? Og påfølgende sms. ‘Hvorfor tar du ikke tlf’ osv? 

Anonymkode: 84722...f71

Ser ingen problemer med det. Man er ikke pliktig å være tilgjengelig 24/7 og det å ringe 30 min etter er jo kort tid.

Jeg tenker som vanlig at du oppfører deg barnslig og forventer at hele universet skal dreie seg kun omkring deg og ditt behov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Ser ingen problemer med det. Man er ikke pliktig å være tilgjengelig 24/7 og det å ringe 30 min etter er jo kort tid.

Jeg tenker som vanlig at du oppfører deg barnslig og forventer at hele universet skal dreie seg kun omkring deg og ditt behov.

Nei nå gikk luften enda med ut av meg. Ikke fornøyd med svaret! Du forstår ikke. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Og de da ringer deg tilbake. Tar du da tlf? Eller ringer tilbake? Jeg er sånn når noen ringer tilbake så gidder jeg ikke og ta tlf. Kommer selvsagt på hvem det er men stort sett ikke. For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Anonymkode: 84722...f71

Jeg tar telefonen om jeg er ledig, enkelt og greit.

Anonymkode: 4138b...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Jeg er liksom mer sånn at hvis jeg kontakter noen, har det liksom en hensikt. Så selv om det liksom ikke passer den jeg kontakter å svare øyeblikkelig, noe jeg liksom kan forstå, så gjør jeg liksom mitt for at samtalen skal la seg gjennomføre likevel. Jeg kan liksom også finne på å sende en melding etter å ha ringt, slik at den som ikke kunne svare, liksom får en idé om hva det gjelder. 

Endret av laban
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig tar jeg telefonen, jeg ringte sannsynligvis for en grunn og jeg ønsker å fullføre det jeg har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig tar man tlf tilbake. Personen var mest sannsynlig opptatt. Kanskje hen dusjet eller var veldig trøtt

Anonymkode: 507a1...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Og de da ringer deg tilbake. Tar du da tlf? Eller ringer tilbake? Jeg er sånn når noen ringer tilbake så gidder jeg ikke og ta tlf. Kommer selvsagt på hvem det er men stort sett ikke. For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Anonymkode: 84722...f71

Så du har lov til å drite i å svare på tlf, men når noen andre av en eller annen grunn ikke rekker eller kan ta tlf der og da så svarer du med ditt sedvanlige "silent treatment". Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (9 minutter siden):

Så du har lov til å drite i å svare på tlf, men når noen andre av en eller annen grunn ikke rekker eller kan ta tlf der og da så svarer du med ditt sedvanlige "silent treatment". Jaja.

Jeg gir ikke siltent treatment? Hvorfor sier du det? 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
laban skrev (34 minutter siden):

Jeg er liksom mer sånn at hvis jeg kontakter noen, har det liksom en hensikt. Så selv om det liksom ikke passer den jeg kontakter å svare øyeblikkelig, noe jeg liksom kan forstå, så gjør jeg liksom mitt for at samtalen skal la seg gjennomføre likevel. Jeg kan liksom også finne på å sende en melding etter å ha ringt, slik at den som ikke kunne svare, liksom får en idé om hva det gjelder. 

Ikke morsomt laban. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg gir ikke siltent treatment? Hvorfor sier du det? 

Anonymkode: 84722...f71

Fordi det er det du gjør. "Når du ikke gidder ta telefonen når JEG ringer til deg, så gidder ikke jeg svare deg heller!" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Lillemus skrev (25 minutter siden):

Fordi det er det du gjør. "Når du ikke gidder ta telefonen når JEG ringer til deg, så gidder ikke jeg svare deg heller!" 

Lillemus nei jeg gjør ikke det. Jeg måtte bare få ut frustrasjonene i øyeblikket. Jeg har snakket med den «viktige» personen nå og fått svar og vilja mi. Det var jo det viktigste i denne spesielle tiden! 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
laban skrev (1 time siden):

Jeg er liksom mer sånn at hvis jeg kontakter noen, har det liksom en hensikt. Så selv om det liksom ikke passer den jeg kontakter å svare øyeblikkelig, noe jeg liksom kan forstå, så gjør jeg liksom mitt for at samtalen skal la seg gjennomføre likevel. Jeg kan liksom også finne på å sende en melding etter å ha ringt, slik at den som ikke kunne svare, liksom får en idé om hva det gjelder. 

😅😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og de da ringer deg tilbake. Tar du da tlf? Eller ringer tilbake? Jeg er sånn når noen ringer tilbake så gidder jeg ikke og ta tlf. Kommer selvsagt på hvem det er men stort sett ikke. For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Anonymkode: 84722...f71

Selvfølgelig tar jeg telefonen, både i jobb og privat. I min verden er dette "dealen". I jobb sender jeg gjerne en melding og forteller hva det gjelder, privat bare venter jeg på at de ringer når de er ledige.

Hadde en venn gjort som deg tror jeg vennskapet gradvis ville fadet ut, jeg ville tolket det som manglende interessse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (2 minutter siden):

Selvfølgelig tar jeg telefonen, både i jobb og privat. I min verden er dette "dealen". I jobb sender jeg gjerne en melding og forteller hva det gjelder, privat bare venter jeg på at de ringer når de er ledige.

Hadde en venn gjort som deg tror jeg vennskapet gradvis ville fadet ut, jeg ville tolket det som manglende interessse.

Dette gjaldt selvsagt ikke en venn! Det er ikke venner som frustrerer. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette gjaldt selvsagt ikke en venn! Det er ikke venner som frustrerer. 

Anonymkode: 84722...f71

Hvem gjelder det da, om det ikke er i nære relasjoner eller jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (4 minutter siden):

Hvem gjelder det da, om det ikke er i nære relasjoner eller jobb?

Det gjaldt en nær relasjon og i min verden bryter man ikke kontakt med noen fordi vedkommende ikke tar telefonen, fordi man vet hvordan ting liksom kan funke. Men jeg ble frustrert der og da av mine grunner! 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...