Gå til innhold

Hvis du ringer noen og de ikke tar tlf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det gjaldt en nær relasjon og i min verden bryter man ikke kontakt med noen fordi vedkommende ikke tar telefonen, fordi man vet hvordan ting liksom kan funke. Men jeg ble frustrert der og da av mine grunner! 

Anonymkode: 84722...f71

Men vil ikke ting "liksom kan funke" også når vedkommende (mor eller far?) tok telefonen når du ringte? Eller gjelder "liksom kan funke" bare for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og de da ringer deg tilbake. Tar du da tlf? Eller ringer tilbake? Jeg er sånn når noen ringer tilbake så gidder jeg ikke og ta tlf. Kommer selvsagt på hvem det er men stort sett ikke. For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Anonymkode: 84722...f71

 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det gjaldt en nær relasjon og i min verden bryter man ikke kontakt med noen fordi vedkommende ikke tar telefonen, fordi man vet hvordan ting liksom kan funke. Men jeg ble frustrert der og da av mine grunner! 

Anonymkode: 84722...f71

Ok. I min verden er "jeg gidder ikke" en tegn på laber interesse, og møtes med like laber interesse tilbake. Livet er for kort til å deale med de som ikke gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kayia skrev (7 minutter siden):

 

Ok. I min verden er "jeg gidder ikke" en tegn på laber interesse, og møtes med like laber interesse tilbake. Livet er for kort til å deale med de som ikke gidder.

Jeg har hatt for mye med unnvikende mennesker i nære relasjoner til at jeg gidder å løpe etter de også. Enig. Lukter jeg unnvikende tendenser (da skal ting skje etter ett mønster og etter deres behov) så er det takk og farvel.

Livet er som sagt for kort.

Enten er man voksen og dealer med ting som voksen, ellers så får man finne likesinnede -de finnes det nok av så de kan finne hverandre. 

Endret av Trinity80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (4 minutter siden):

Jeg har hatt for mye med unnvikende mennesker i nære relasjoner til at jeg gidder å løpe etter de også. Enig. Lukter jeg unnvikende tendenser (da skal ting skje etter ett mønster og etter deres behov) så er det takk og farvel.

Livet er som sagt for kort.

Enten er man voksen og dealer med ting som voksen, ellers så får man finne likesinnede -de finnes det nok av så de kan finne hverandre. 

Jeg er ikke unnvikende. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kayia skrev (12 minutter siden):

 

Ok. I min verden er "jeg gidder ikke" en tegn på laber interesse, og møtes med like laber interesse tilbake. Livet er for kort til å deale med de som ikke gidder.

Ja vel men dette er døds dårlig gjort synes jeg. Skuffet svar fra deg. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke unnvikende. 

Anonymkode: 84722...f71

Hvem sa at du er unnvikende? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Vhanja skrev (23 minutter siden):

Men vil ikke ting "liksom kan funke" også når vedkommende (mor eller far?) tok telefonen når du ringte? Eller gjelder "liksom kan funke" bare for deg?

Begge deler. Vedkommende tok ikke tlf fordi vedkommende ikke kunne snakke pga et møte liksom, men det visste jo ikke jeg! Jeg hadde et spørsmål jeg ikke kunne vente med. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Hvem sa at du er unnvikende? 😅

Jeg er ikke unnvikende sa jeg. Jeg har ingen perosnlighetsforstyrrelse og jeg er ikke psyko. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja vel men dette er døds dårlig gjort synes jeg. Skuffet svar fra deg. 

Anonymkode: 84722...f71

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er ikke unnvikende sa jeg. Jeg har ingen perosnlighetsforstyrrelse og jeg er ikke psyko. 

Anonymkode: 84722...f71

Nå forstår jeg ikke deg, jeg svarte @Kayia i denne tråden. God bedring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen er pliktig til å ta telefonen. Jeg kan godt ringe utem at andre har anledning til å svare, og så driver jeg med mitt da de kan ringe tilbake senere. Det er ikke sikkert at jeg tar den da, det komner an på hva jeg holder på med. Jeg svarer  blant annet ikke på telefonen når jeg lager mat og når jeg spiser. Det er heller ikke alltid jeg har lyd på telefonen, det er mer regel enn unntak faktisk. Jeg er ikke tilgjengelig 24/7 og det forventer jeg heller ikke at andre er! Hadde jeg fått meld hvor noen spurte hvorfor jeg ikke svarte, så hadde jeg blitt irritert av mas. 

Nå tror jeg nok at alle har familie og venner hvor slike ting er avklart og formidlet, så hvis noen blir sure, fornærmet eller føler seg avvist, så får de lære seg å kommunisere slike ting. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (40 minutter siden):

Nå forstår jeg ikke deg, jeg svarte @Kayia i denne tråden. God bedring. 

Har du spist middag? 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (34 minutter siden):

Ingen er pliktig til å ta telefonen. Jeg kan godt ringe utem at andre har anledning til å svare, og så driver jeg med mitt da de kan ringe tilbake senere. Det er ikke sikkert at jeg tar den da, det komner an på hva jeg holder på med. Jeg svarer  blant annet ikke på telefonen når jeg lager mat og når jeg spiser. Det er heller ikke alltid jeg har lyd på telefonen, det er mer regel enn unntak faktisk. Jeg er ikke tilgjengelig 24/7 og det forventer jeg heller ikke at andre er! Hadde jeg fått meld hvor noen spurte hvorfor jeg ikke svarte, så hadde jeg blitt irritert av mas. 

Nå tror jeg nok at alle har familie og venner hvor slike ting er avklart og formidlet, så hvis noen blir sure, fornærmet eller føler seg avvist, så får de lære seg å kommunisere slike ting. 

 

Kashmir du svarte best! 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du spist middag? 

Anonymkode: 84722...f71

Har du? 😆

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke unnvikende sa jeg. Jeg har ingen perosnlighetsforstyrrelse og jeg er ikke psyko. 

Anonymkode: 84722...f71

Hvorfor svarer du på denne måten? Har ikke spurt deg om noe eller svart deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ingen perosnlighetsforstyrrelse og jeg er ikke psyko.

Man trenger ingen av delene for å ha et holdningsproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (28 minutter siden):

Har du? 😆

Hvorfor svarer du på denne måten? Har ikke spurt deg om noe eller svart deg. 

Eldre mennesker på 80 år må sørge for kolesterolet sitt og blodsukkernivået liksom og du virket lav i blodsukker når du ønsket meg god bedring liksom. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Eldre mennesker på 80 år må sørge for kolesterolet sitt og blodsukkernivået liksom og du virket lav i blodsukker når du ønsket meg god bedring liksom. 

Anonymkode: 84722...f71

??? 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Trinity80 skrev (Akkurat nå):

??? 🫠

Og hente brillene. 

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

??? 🫠

Hun tror hun er tøff og prøver å fornærme oss. ;) Best vi finner frem kamferdropsene og pusser lesebrillene så vi får med oss alt her nå altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begge deler. Vedkommende tok ikke tlf fordi vedkommende ikke kunne snakke pga et møte liksom, men det visste jo ikke jeg! Jeg hadde et spørsmål jeg ikke kunne vente med. 

Anonymkode: 84722...f71

Nå er det bare tull med deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...