Gå til innhold

Hvis du ringer noen og de ikke tar tlf


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Everybody skrev (3 minutter siden):

Nassenøffsisme.

😂😂😂😂

Anonymkode: 84722...f71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fint du viser forståelse evne til empati og validering. Veldig bra gjort , det skal du ha. Det er meget viktig egenskap å kunne. Noen ganger må den læres av andre. 

Anonymkode: 84722...f71

Du gikk altså rett i baret - når jeg sank ned på et nivå jeg bruke når jeg skulle snakke med min datter da hun var 5 år, da ble du fornøyd med svaret. 

Hva slags lærdom kan du trekke ut av det, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Og de da ringer deg tilbake. Tar du da tlf? Eller ringer tilbake? Jeg er sånn når noen ringer tilbake så gidder jeg ikke og ta tlf. Kommer selvsagt på hvem det er men stort sett ikke. For da har liksom luften gått ut av meg: det er liksom sånn at da er liksom tiden ute. 

Anonymkode: 84722...f71

14 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (10 timer siden):

Du gikk altså rett i baret - når jeg sank ned på et nivå jeg bruke når jeg skulle snakke med min datter da hun var 5 år, da ble du fornøyd med svaret. 

Hva slags lærdom kan du trekke ut av det, tror du?

Jeg håper ikke at du ville ordlagt deg som du først gjorde til en 5-åring.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (2 timer siden):

Jeg håper ikke at du ville ordlagt deg som du først gjorde til en 5-åring.  

Det er forskjell på barn som skal lære, og voksne som burde vite bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lady HM skrev (22 minutter siden):

Det er forskjell på barn som skal lære, og voksne som burde vite bedre.

Ja... voksne som burde vite bedre er man nedlatende og frekke mot. Konfronterer med alt den uvitende voksne har sagt før, belærer og er spydige. 

Jeg skjønner. Sånn må uvitende voksne behandles. Det er godt ikke barn blir behandlet sånn i det minste 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (50 minutter siden):

Ja... voksne som burde vite bedre er man nedlatende og frekke mot. Konfronterer med alt den uvitende voksne har sagt før, belærer og er spydige. 

Jeg skjønner. Sånn må uvitende voksne behandles. Det er godt ikke barn blir behandlet sånn i det minste 🙂

Nei, ikke voksne - men akkurat denne "voksne" blir snakket til på denne måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lady HM skrev (8 minutter siden):

Nei, ikke voksne - men akkurat denne "voksne" blir snakket til på denne måten. 

Ja. Det er ganske fascinerende å bevitne trådene. Jeg er for ordens skyld ikke ironisk. 

Får litt sånn improvisasjonsteater- feeling. "Gå inn i en rolle og se hvordan folk oppfører seg mot deg" 🙂

Er målet å avsløre andres dårlige sider, som nedlatenhet,  aggresjon og/ eller gruppedynamikk sånn at det én tillater seg å skrive- det kan flere skrive ? ( det kan bli litt..grenseløst iblant )

Eller er det at brukere her irriterer av en eller annen grunn, sånn at de blir litt "harselert" med? Og går rett i egen felle? 

Ja, jeg vet ikke. Det er også mulig at det er kun mitt hode. Det gjør det ikke mindre..interessant/ tidvis underholdende. Til en viss grense ihvertfall. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klart jeg tar tlf når noen ringer meg tilbake. Det er ikke alltid jeg tar tlf heller om noen ringer, fordi jeg er opptatt og tlf ligger på et annet sted. På jobb f eks har vi ikke tlf på oss. Da ringer jeg tilbake så fort jeg har mulighet til det. 
mer det noe viktig så sender jeg en mld om at: kan du ringe meg når du har tid? 
 

man kan ikke forvente at folk sitter med tlf i hånda og svarer med en gang. 

Anonymkode: 663d0...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.2.2024 den 13.23):

Ja men jeg ringte for å si noe men så ringte vedkommende tilbake 30! Minutt etter. Men nå kan det være det samme. Hva tenker du om det? Og påfølgende sms. ‘Hvorfor tar du ikke tlf’ osv? 

Anonymkode: 84722...f71

Jeg synes ikke man kan forvente folk alltid skal ta telefonen, kan være mange grunner til at vedkommende ikke fikk tatt den. Satt kanskje i bilen, dusjet eller hadde hendene fulle av bakedeig. Hvis det ikke passer for deg når du ringer opp igjen er det helt greit, men ikke som hevn på at de ikke tok den. ellers lurt å avtale på forhånd når man skal snakkes hvis du tror det kan ta lang tid. 

Anonymkode: c3975...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...