Gå til innhold

Hvilken reseptfri melatonin er best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

girlinyellow

Jeg prøvde flere ulike merker og doser melatonin uten effekt. - Også dyre merker, som skulle være høy kvalitet. Hadde egentlig gitt opp melatonin, men en gang jeg handlet på tights.no adda jeg deres melatonin for å få gratis frakt (og den var på tilbud). Overraskende nok hadde jeg god effekt av den, og nå har jeg brukt den i fire år. Fungerer fortsatt kjempebra. Det er flytende melatonin i dropper-flaske. 

AnonymBruker

For å ha nytte av melatonin må du vel mangle naturlig melatonin i kroppen.  Har du nok melatonin hjelper det vel ikke å tilføre mer?

Melatonin er også svakt søvnfremmende så ligger du og ikke får sove på grunn av angst, grubling osv ,så sovner du nok ikke sv melatonin. 

Jeg har nok lite melatonin, blir ikke trøtt om natten.  Så jeg tar melatonin i dråpeform, og etter 10-15 minutter sover jeg. Så våkner jeg etter en to - tre timer,  ,og må ta mer melatonin for så og sove en to -tre timer til. Så for meg fungerer melatonin godt.  Men begynner jeg å grubble eller stresse med noe ,hjelper melatonin ingen ting. 

Anonymkode: bffef...b9e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...