Gå til innhold

"det er nesten perverst" - fra psykiateren. Kupton eller andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Psykiateren som sa at handlingen min var nesten perverst/pervers. Hva betyr dette i psykologisk sammenheng? Når brukes det? Hvorfor bruke akkurat et slikt ord? 

Jeg vet at det ikke har noe med sex å gjøre og jeg vet hva synonymene er så trenger ikke nevne det

Anonymkode: 06f7a...bb8

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Psykiateren som sa at handlingen min var nesten perverst/pervers. Hva betyr dette i psykologisk sammenheng? Når brukes det? Hvorfor bruke akkurat et slikt ord? 

Jeg vet at det ikke har noe med sex å gjøre og jeg vet hva synonymene er så trenger ikke nevne det

At det var drøyt?

Anonymkode: 221a3...b73

psykedeliker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Psykiateren som sa at handlingen min var nesten perverst/pervers.

Jeg anbefaler at du sender en skriftlig forespørsel til behandlingsstedet og krever en forklaring på denne uttalelsen.

AnonymBruker
kupton skrev (5 timer siden):

Vi vet ikke hva det var sagt om, om det var sagt i en spøkefull tone osv osv

Det enkleste og beste er at du spør psykiateren i neste time.

Har du loen gang kalt noe en pasient sier for perverst handling? 

Annonse

AnonymBruker
psykedeliker skrev (6 timer siden):

Jeg anbefaler at du sender en skriftlig forespørsel til behandlingsstedet og krever en forklaring på denne uttalelsen.

Hvor mange slike skriftlige klager har du sendt selv? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du loen gang kalt noe en pasient sier for perverst handling? 

Hadde en pasient fortalt meg at etter dagligvarehandel tok han de 10 eggene ut av kartongen, veide dem og la dem deretter tilbake etter vekt i stigende rekkefølge el.lignende, kunne jeg nok sagt med et smil at dette er nesten perverst.

kupton skrev (8 minutter siden):

Hadde en pasient fortalt meg at etter dagligvarehandel tok han de 10 eggene ut av kartongen, veide dem og la dem deretter tilbake etter vekt i stigende rekkefølge el.lignende, kunne jeg nok sagt med et smil at dette er nesten perverst.

Hvordan kom du på dette eksemplet egentlig? 

😀

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...