Kashmir- Skrevet 21. februar Del Skrevet 21. februar Jeg leser gjennom en del papirer for tiden om broren min. Har ikke orket å gå gjennom så mye av dette tidligere. Han bs meg ta alt av papirer hvis han skulle dø, så jeg bryter ingen grenser her. Jeg ser at han har fått mange ulike medikamenter over noen år da de var usikre på diagnose. Det har vært mye rusmisbruk også, og en periode gikk han på Litium da de mistenkte bipolar. Så har det vært valium, ad og litt annet. Jeg lurer på om dette har kunne forverret tilstanden hans? Legen han hadde har mistet retten til å gi ut medikamenter, om det har noe å si, men jeg tror han var en ok lege siden broren min hadde tillit til ham. Han byttet derimot fastlege de to siste årene han levde. Jeg er ganske sikker på at han hadde emisjonell ustabil pf. Det var mye utagering, mange selvmordsforsøk og selskading. Veldig intelligent og manipulerende, og han elsket og hatet meg i ulike perioder. Hatet å bli forlatt, så når jeg besøkte ham så måtte jeg si fra minst en time før jeg skulle gå. Ellers ble han desperat. Han hadde mange gode sider også. Ville veldig gjerne gjøre gode ting for folk, og han kom lett i kontakt med andre. Var utrolig flink til å finne ting å snakke om så det var lett for ham å finne tema og prate om med alle slags mennesker. Og vi hadde det veldig morsomt i perioder og spilte mye spill, hadde quiz osv. Men jeg er jo lei meg fordi det ikke ser ut til at de fant en diagnose som han beholdt i lengden, og jeg lurer altså på om alt han gikk på kunne ha forverret ting, spesielt med den ruskarrieren over mange år. Ikke at jeg får gjort noe med det, men lurer bare på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/478794-feilmedisinering/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.