Gå til innhold

Er tilknytning til behandler det beste?

Anbefalte innlegg

Vendi skrev (Akkurat nå):

Med forbehold om at jeg forstår siste setningen din riktig (?)

Joda, jeg føler jeg blir sett, forstått og hjulpet. De har pleid å være veldig flinke og omsorgsfulle. :)

Ikke* skulle det stå der. Okke som😆

Ja, akkurat det jeg mente. Kommer ikke over at vi har så lik fysisk historie😅 Er første gang jeg har opplevt. 

Fortsetter under...

Gjest Vendi
Trinity80 skrev (2 minutter siden):

Ikke* skulle det stå der. Okke som😆

Ja, akkurat det jeg mente. Kommer ikke over at vi har så lik fysisk historie😅 Er første gang jeg har opplevt. 

Ok, da forstod jeg det riktig :)

Samme her. Har aldri truffet på noen som har gjennomgått det samme som vi to. Første gang for meg også ❤️

psykedeliker
Trinity80 skrev (3 minutter siden):

Noe som ble borte i kommunikasjonen her?

Ja, vi begynte å diskutere kjemi, og så trakk du inn fysikk. Det er to forskjellige felt i naturvitenskapen. Men poenget mitt er at både "kjemi" og "vibbing" er upresise begreper som ikke bør brukes det det er behov for klarhet. Når mennesker kommuniserer dårlig sammen vil det ikke hjelpe å bringe inn vitenskapsgrenene kjemi eller fysikk, fordi det handler om (bl.a.) språk og forståelseshorisont.

psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Ja, vi begynte å diskutere kjemi, og så trakk du inn fysikk. Det er to forskjellige felt i naturvitenskapen. Men poenget mitt er at både "kjemi" og "vibbing" er upresise begreper som ikke bør brukes det det er behov for klarhet. Når mennesker kommuniserer dårlig sammen vil det ikke hjelpe å bringe inn vitenskapsgrenene kjemi eller fysikk, fordi det handler om (bl.a.) språk og forståelseshorisont.

Vi sitter ikke i aulaen på fakultetet nå, vi er på DOL🤣🤣

Det er snakk om mental gymnastikk. 

Annonse

stjernestøv skrev (9 minutter siden):

Jeg har hatt fact siden 2014 og føler meg trygg på dem, har kjemi med sykepleieren og psykiateren. Syns de er greie med meg og hjelper så godt de kan. 

Jeg liker også sykepleieren din 😀 har aldr møtt ham, men han virker som en utrolig bra type. Sånn ærlig og han undervurderer ikke folk. Det er inntrykket jeg har av ham. 

stjernestøv
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg liker også sykepleieren din 😀 har aldr møtt ham, men han virker som en utrolig bra type. Sånn ærlig og han undervurderer ikke folk. Det er inntrykket jeg har av ham. 

Ok :) Ja det inntrykket stemmer godt og han har alltid et glimt i øyet uansett, jeg har trodd alt mulig men han er den samme gode som alltid. har hatt paranoide tanker. 

stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Ok :) Ja det inntrykket stemmer godt og han har alltid et glimt i øyet uansett, jeg har trodd alt mulig men han er den samme gode som alltid. har hatt paranoide tanker. 

Det er bra. Jeg har virkelig sans for ham. Er glad du har ham jeg. Og han er sikkert glad for deg også. Det tror jeg oppriktig 🙂

Annonse

Trinity80 skrev (2 minutter siden):

La han være han 👏👏 Han kverulerer, men det er hans måte å være på😅 Liker det litt☺️

Jeg har vel ikke plaget ham 😀 han er bare så sykt petimeter noen ganger. 

Jeg ler jo. Men fyfaen! ( umnskyld vulgæritet. Det føltes godt! ) 

stjernestøv
Kashmir skrev (6 minutter siden):

Det er bra. Jeg har virkelig sans for ham. Er glad du har ham jeg. Og han er sikkert glad for deg også. Det tror jeg oppriktig 🙂

Var nok en mer spennende pasient som åndelig, nå går det i det samme hele tiden. Han bare ringer meg nå men det er jo greit for meg. 

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg har vel ikke plaget ham 😀 han er bare så sykt petimeter noen ganger. 

Jeg ler jo. Men fyfaen! ( umnskyld vulgæritet. Det føltes godt! ) 

Mente ikke at du plager han heller altså, hans hjerne opererer på en annen måte enn det vi er vant til. Min er annerledes enn andre, samme er din. vi får bare ‘krangle’ oss til enighet🤣🤣

Sammen er vi DOL 🥳

psykedeliker
Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Vil du dele?

Veldig kort forklart: konspirasjonen handler om at det er krefter som ønsker at folk skal gjøre dårlige livsvalg og utvikle psykiske lidelser og traumer gjennom en manglende forståelse av naturvitenskap. Legemiddelindustrien samarbeider med parfymeindustrien om dette. De ønsker ikke at vanlige folk skal forstå at lukte- og smakssansen kan gi oss direkte kjemisk informasjon om hvem vi genetisk passer sammen med eller ikke. Derfor er det viktig for dem å bygge opp under en språkbruk som forvrenger kjemibegrepet til å handle om alt annet enn faktisk kjemi, samt å tilsløre réelle årsaker til kommunikasjonsproblemer.

Trinity80 skrev (1 minutt siden):

Mente ikke at du plager han heller altså, hans hjerne opererer på en annen måte enn det vi er vant til. Min er annerledes enn andre, samme er din. vi får bare ‘krangle’ oss til enighet🤣🤣

Sammen er vi DOL 🥳

Jeg tror de fleste hjerner operer forskjellig her 😀 og det liker jeg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...