Gå til innhold

Kognitive funksjoner

Anbefalte innlegg

Gjest Vendi
Kashmir skrev (Akkurat nå):

Roper jeg virkelug ut om manipulering og hersketeknikk uten grunn? Gjør jeg det, og i så fall vis meg de eksemplene? 

Hvor var jeg frekk og freidig her? 

Det første blir det en for stor jobb å gjøre akkurat nå (om jeg skal vise deg eksempler som du ber om).

Men her var du frekk og freidig når du kommer med beskyldninger om løgn ift det noen skriver. Du forsøker å dra kupton ned ved å gå imot det han skriver og hevde at han "faen ikke" har noe travelt liv, og at han ikke må juge om det. Synes du ikke selv det er frekt og freidig? Du har da ingen anelse om hvor ofte Kupton er her inne og leser, eller hvor travelt/ikke travelt liv han har? 

Fortsetter under...

AnonymBruker
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Roper jeg virkelug ut om manipulering og hersketeknikk uten grunn? Gjør jeg det, og i så fall vis meg de eksemplene? 

Hvis du ikke ser det, har du et problem

Anonymkode: 4da2b...53f

Kashmir skrev (11 minutter siden):

@Kashmir du har de siste dagen vært ute med gunsa.

Du vet er jeg fan deg, og at jeg synes det er fint at alle er seg selv her. Jeg og mange andre lærer så mye på forum og av hverandre - og setter pris på at vi har den.

I den siste tiden så har det vært mye krangling som har dratt ned kvaliteten veldig. 

Ligger nå med sinnsyke smerter i magen, vrir meg og ligger i foster stilling og ikke dusjet eller spist på fire dager. Unner ingen andre dette av nevropatiske smerte-typen…

Kan vi bare droppe diskusjoner hvor man hisser seg opp? Kan vi droppe en jævla følelsesmessig vareopptelling i ett par dager? Plis❤️

Vendi skrev (4 minutter siden):

Det første blir det en for stor jobb å gjøre akkurat nå (om jeg skal vise deg eksempler som du ber om).

Men her var du frekk og freidig når du kommer med beskyldninger om løgn ift det noen skriver. Du forsøker å dra kupton ned ved å gå imot det han skriver og hevde at han "faen ikke" har noe travelt liv, og at han ikke må juge om det. Synes du ikke selv det er frekt og freidig? Du har da ingen anelse om hvor ofte Kupton er her inne og leser, eller hvor travelt/ikke travelt liv han har? 

Da burde du latt være å komme med uriktige påstander du nok lette etter men som ikke holdt mål. Det er jo hersketeknikk i seg selv! Så mest sannsynlig har du mot at jeg påpeker det.

Jeg tror ikke Kuptons pådtand om at travle mennesker finner tid il å være her så mye og ofte han er! En dårlig anklagelse mot meg . Muligens. Som Gjorde svaret mer ubegripelig. 

Trinity80 skrev (10 minutter siden):

@Kashmir du har de siste dagen vært ute med gunsa.

Du vet er jeg fan deg, og at jeg synes det er fint at alle er seg selv her. Jeg og mange andre lærer så mye på forum og av hverandre - og setter pris på at vi har den.

I den siste tiden så har det vært mye krangling som har dratt ned kvaliteten veldig. 

Ligger nå med sinnsyke smerter i magen, vrir meg og ligger i foster stilling og ikke dusjet eller spist på fire dager. Unner ingen andre dette av nevropatiske smerte-typen…

Kan vi bare droppe diskusjoner hvor man hisser seg opp? Kan vi droppe en jævla følelsesmessig vareopptelling i ett par dager? Plis❤️

Si det til til dem som går på ❤

Endret av Kashmir

Annonse

Trinity80 skrev (11 minutter siden):

Alle må roe seg ett hakk har heller krefter nå. Inkludert meg seg, dette blir bare mer og mer latterlig at vi skal krangle her hver dag. 

Jeg er enig at det latterlig . Er det hvem sk feil?

Endret av Kashmir
AnonymBruker
frisomfuglen skrev (14 timer siden):

Ja, det har jeg, av samme grunn. Nå er det bra igjen etter å ha redusert stress og forbedret den mentale helsen. Du har disse symptomene fordi du har hatt høy stress/angst over tid 🙂 Neste steg er at du gjør noe for å forbedre livet ditt ved å redusere stress og behandling av den psykiske lidelsen din. Da har vi avklart det og du slipper å spørre igjen om dette ;) 

Takk for svar! Hvertfall litt betryggende å høre at det kan skyldes dette/ jeg husker nemlig nesten ikke noe fra de siste ukene. Opplevde du at minner og alt var grøt over lengre tid og vansker med å tenke?

Så var det det å redusere stress når det ee dette som stresser meg🤣 

ble sjokkert over hva som hadde skjedd med denne tråden når jeg gikk inn her nå. Har ikke Spamma med noe/ bare stilt et spørsmål om noe jeg lurer på.

Er garantert flere anonyme her inne som gjør det. Derav mange tråder 

Anonymkode: a4271...a69

Vendi skrev (10 timer siden):

Ved nærmere ettertanke så jo, det var frekt. Jeg kunne med fordel latt være å uttrykke meg på den måten. Nå tror jeg likevel at kupton ikke alltid selv er så moderat i sin kritikk av andre, og han kan jo fint si fra selv. Men ok. Jeg får ta den kritikken her. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...