Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Denne uka fikk livet en ny vending for meg og min familie. Et nært familiemedlem har fått uhelbredelig kreft, og vi vet ikke hvor lenge hn har igjen - hn ønsket ikke å vite det, men prognosene er svært dårlige.

Det er så trist og ubegripelig. Et sjokk. Hn er også limet i familien, den som holder familien sammen, så dette blir et stort tap for hele familien. 

Dette har også fått meg til å tenke på at jeg må slutte å bruke tankekraft på negative ting, på ting jeg ikke kan endre eller gjøre noe med - og at jeg i større grad må stoppe opp og leve i nuet og sette pris på selv de små tingene i hverdagen. 

Det minnet meg også på hvor kort og skjørt livet er. Jeg glemmer det og tar livet for gitt - plutselig kan det være over, og man lever ikke evig 😔❤️

Fortsetter under...

AnonymBruker
Emoji skrev (9 minutter siden):

Denne uka fikk livet en ny vending for meg og min familie. Et nært familiemedlem har fått uhelbredelig kreft, og vi vet ikke hvor lenge hn har igjen - hn ønsket ikke å vite det, men prognosene er svært dårlige.

Det er så trist og ubegripelig. Et sjokk. Hn er også limet i familien, den som holder familien sammen, så dette blir et stort tap for hele familien. 

Dette har også fått meg til å tenke på at jeg må slutte å bruke tankekraft på negative ting, på ting jeg ikke kan endre eller gjøre noe med - og at jeg i større grad må stoppe opp og leve i nuet og sette pris på selv de små tingene i hverdagen. 

Det minnet meg også på hvor kort og skjørt livet er. Jeg glemmer det og tar livet for gitt - plutselig kan det være over, og man lever ikke evig 😔❤️

Uff så vondt, ta godt var på hverandre.

Anonymkode: edc9c...a4a

Livet er muligens kort og skjørt. Jeg har aldri tenkt sånn på det. Fikk kreft for noen år siden ( er frisk nå! ) og tenkte " okay , nå må jeg forholde meg til det" Jeg tok også beskjeden over telefon. "Fjernet meg litt" kansksje?

Hva gjør man? Jeg snakket med min beste vennimne. Dag etter dag. Fordi familie ikke takler det på samme måte

Og venninner er....friere. Jeg sa at jeg kke gadd at de sørget om jeg døde?( det var løgn.Jeg ville noen skulle sørge!  hun : da er du død o bestemmer ikke det ( 🙂 hun skjønte hva jeg ville, men egentlig ikke ønsket ) 

Neivel.  Hunbsatt mange ting " på plass" 

Vær der på riktig måte

Det er UMULIG å gi råd uten å vite hvem dere er ❤

Endret av Kashmir

Annonse

Emoji skrev (7 minutter siden):

Tusen takk til dere som har støttet meg, det betyr mye for meg ❤️🌹

Du kan aldri lære gjennom andres erfaringer. Kun dine.

Det er viktig å forstå. Akkurat som å sette seg inn i.

Og husk at selv om vi menneker oftest føler det samme, så handler vi forskjellig. 

Husk at du er du og viktig nok 💛

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...