Gå til innhold

Kvinner vil at mannen skal ta styringen og betale på date, liker altså bare likestilling når det gagner kvinnen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
emilie321 skrev (På 1.3.2024 den 16.35):

Nei, dvs ønsker ikke at abort blir brukt som prevensjon.  

Hva tenker du om kvinner som drar til Danmark og skaffer seg barn som ender opp uten far?

Anonymkode: e2cac...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Krøll47 skrev (På 1.3.2024 den 19.36):

Hva har jeg med den andres økonomi å gjøre uansett?! Hva jeg fant ut etter en del dating i ulike sosiale lag:

- Det er lite "tak" i menn med lite utdannelse, - de har ofte (barnslige) interesser de prater mye om

hva er barnslige interesser?

Krøll47 skrev (På 1.3.2024 den 19.36):

og evner ikke å vise interesse for ting jeg liker,

Evner du å vise interesse for mannens barnslige interesser?

Anonymkode: e2cac...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

emilie321
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva tenker du om kvinner som drar til Danmark og skaffer seg barn som ender opp uten far?

Anonymkode: e2cac...c9e

Det beste for barnet er jo å ha to fungerende foreldre, men i dag så er det mange som ikke har det av ulike årsaker.  Tenker at det å dra til Danmark for å bli gravid ikke er verre enn andre løsninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel

Dette liker jeg å se:

https://www.aftenposten.no/meninger/debatt/i/WRQdvG/naa-orker-jeg-ikke-flere-kvinnekonferanser-og-kaaringer-av-kvinnelig-ditt-og-kvinnelig-datt

Jeg tror noen kamper må bli tatt av kvinner hvis det skal bli tatt helt på alvor. Det krever mye å se verden fra den andre siden. For eksempel forstå at selv om menn er massivt overrepresentert som adm dir så gjør det ikke livet lettere for menm som ikke har jobb. Heller tvert om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

hva er barnslige interesser?

Evner du å vise interesse for mannens barnslige interesser?

Anonymkode: e2cac...c9e

Ja. Jeg klarer alltid vise NOE begeistring for hva andre brenner for. Det kan til dels også være engasjerende, i små doser. Det som er barnslig ved interessen er ikke nødvendigvis hovedproblemet, men det at det er så ensidig og at personen ikke klarer se at andre folk har andre interesser. Det er kjedelig å spille på partnerens banehalvdel hele tiden og at partner aldri klarer sette seg inn i hva den andre liker. 

Å spille rollespill på nett, fotball på playstation og lignende, mange timer i døgnet. Det synes jeg er rett frem barnslig også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
emilie321 skrev (9 timer siden):

Det beste for barnet er jo å ha to fungerende foreldre, men i dag så er det mange som ikke har det av ulike årsaker.  Tenker at det å dra til Danmark for å bli gravid ikke er verre enn andre løsninger. 

Og da er vel heller ikke juridisk abort verre enn andre løsninger tenker jeg.

Anonymkode: e2cac...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Krøll47 skrev (7 timer siden):

Ja. Jeg klarer alltid vise NOE begeistring for hva andre brenner for. Det kan til dels også være engasjerende, i små doser. Det som er barnslig ved interessen er ikke nødvendigvis hovedproblemet, men det at det er så ensidig og at personen ikke klarer se at andre folk har andre interesser. Det er kjedelig å spille på partnerens banehalvdel hele tiden og at partner aldri klarer sette seg inn i hva den andre liker. 

Å spille rollespill på nett, fotball på playstation og lignende, mange timer i døgnet. Det synes jeg er rett frem barnslig også. 

Spilling er ganske normalt for voksne i dag. Selvfølgelig, om det blir timevis hver dag blir det i overkant.

Anonymkode: e2cac...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Krøll47 skrev (På 7.3.2024 den 9.38):

Ja. Jeg klarer alltid vise NOE begeistring for hva andre brenner for. Det kan til dels også være engasjerende, i små doser. Det som er barnslig ved interessen er ikke nødvendigvis hovedproblemet, men det at det er så ensidig og at personen ikke klarer se at andre folk har andre interesser. Det er kjedelig å spille på partnerens banehalvdel hele tiden og at partner aldri klarer sette seg inn i hva den andre liker. 

Å spille rollespill på nett, fotball på playstation og lignende, mange timer i døgnet. Det synes jeg er rett frem barnslig også. 

Å heisann, da er både jeg, som kvinne forferdelig barnslig, det samme er resten av de damene jeg spiller med... Ser ikke hvordan dette skal kobles med menn. 

Anonymkode: 00e2f...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Krøll47
AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 9.47):

Å heisann, da er både jeg, som kvinne forferdelig barnslig, det samme er resten av de damene jeg spiller med... Ser ikke hvordan dette skal kobles med menn. 

Anonymkode: 00e2f...658

Det er ok å spille. Gjør det selv en sjelden gang. Vi snakker om en viss type her. En kombinasjon av flere elementer ;) det er helheten som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...