Gå til innhold

Leser du på DOL, kupton?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Vhanja skrev (50 minutter siden):

Hvorfor skulle man bry seg om man har eller ikke har respekten til et fremmed menneske på nett? Spesielt om man er anonymbruker, da har man jo ingen relasjon til vedkommende uansett.

Det er nok ulikt syn og formeninger om. For meg spiller det svært liten rolle om du underskriver med vhanja eller anonym. Det er hva du skriver jeg leser ikke hvem som skriver det. Jeg står for at jeg synes Kupton stilles uheldig ut i denne tråden. Ingen er perfekte eller feilfrie. Nå fikk du som de som lurte på hvem som skulle få slike saker opplysning om det. 

Anonymkode: 019cc...fb0

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det er nok ulikt syn og formeninger om. For meg spiller det svært liten rolle om du underskriver med vhanja eller anonym. Det er hva du skriver jeg leser ikke hvem som skriver det. Jeg står for at jeg synes Kupton stilles uheldig ut i denne tråden. Ingen er perfekte eller feilfrie. Nå fikk du som de som lurte på hvem som skulle få slike saker opplysning om det. 

Jeg synes ikke at jeg er urettferdig mot Kupton i denne tråden. Vi hadde en uenighet om hvor bevisst og konsekvent regelbruddene var, men jeg oppfatter det som en ryddig og saklig diskusjon. For øvrig har jeg opplevd relasjonen til Kupton her på forumet som ryddig og profesjonell siden "tidenes morgen".

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg forholder meg også til innholdet uavhengig av om det kommer fra fast bruker eller anonym. Men nettopp ved å være anonym så mister utsagnet "Du mister min respekt" sin potensielle effekt, fordi man jo ikke har en relasjon til en anonym bruker.

AnonymBruker
Vhanja skrev (26 minutter siden):

Jeg forholder meg også til innholdet uavhengig av om det kommer fra fast bruker eller anonym. Men nettopp ved å være anonym så mister utsagnet "Du mister min respekt" sin potensielle effekt, fordi man jo ikke har en relasjon til en anonym bruker.

Ok deg om det da. Jeg hadde brydd meg dersom det kom mot meg men vi er jo forskjellig. 

AnonymBruker
ISW skrev (29 minutter siden):

Jeg synes ikke at jeg er urettferdig mot Kupton i denne tråden. Vi hadde en uenighet om hvor bevisst og konsekvent regelbruddene var, men jeg oppfatter det som en ryddig og saklig diskusjon. For øvrig har jeg opplevd relasjonen til Kupton her på forumet som ryddig og profesjonell siden "tidenes morgen".

Når det gjaldt tråden Kashmir viste til synes jeg det. På en måte kan jeg forstå det om jeg legger faglig side til. Stadsforvalteren burde vært nevnt i 2019 men gjort er gjort. 

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Når det gjaldt tråden Kashmir viste til synes jeg det. På en måte kan jeg forstå det om jeg legger faglig side til. Stadsforvalteren burde vært nevnt i 2019 men gjort er gjort. 

Jeg har da ikke vært involvert i den tråden fra 2019 i det hele tatt? Jeg visste ikke at den eksisterte engang.

AnonymBruker
ISW skrev (7 minutter siden):

Jeg har da ikke vært involvert i den tråden fra 2019 i det hele tatt? Jeg visste ikke at den eksisterte engang.

Undringen er hvorfor Kashmir viste til tråden i tråden om Kupton og savnet etter hans tilstedeværelse. Var det konstruktivt eller bare for å lage røre i gryten? Det er hva flere reagerer på. Men nå er noe konstruktiv kommet ut av det. Derfor melder jeg meg ut. 

Kashmir-
Nicklusheletida skrev (25 minutter siden):

Kashmir har hatt piggene ute mot Frosken og Kupton nesten fra start.  Jeg har tolket det som mindreverdighetskomplekser, skal jeg innrømme. Det tåles ikke at noen kan og vet mer. Usjarmerende ! 

Jeg har helt riktig hatt piggene ute mot begge nevnte iblant her. Det er fordi jeg har reagert både på ytringer og måten de kan formulere seg på. 

Samtidig har jeg også likt like mye av det de har skrevet,  og også vært enig med dem i flere tilfeller. Har du misset det? Eller må vi enten like alt eller ingenting?  Det ser ikke spesielt reflektert ut i så fall. 

Og. Tåles ikke at noen kan og vet mer? Det var et merkelig utsagn på flere måter. For det første, så er det flere her jeg tenker har både høyere intelligens og mer kunnskap og er klokere enn meg! Det har jeg også skrevet tidligere, men det er vanskelig å vise det siden jeg ikke kan drive og si til andre at de er smarte, kloke og innsiktsfulle + her! Jeg misliker nok mest av alt smisking, så det vil jeg unngå. Hvorfor tenker du at kun de to nevnte vet og kan mer enn meg her? Du ser hvor feil det blir håper jeg. 

En annen ting er at jeg ser litt an hvem jeg kan/ bør ytre meg mot og i hvilken kontekst!  Jeg sparker ikke en som ligger nede selv om jeg syns det som blir ytret er helt messed up der og da. 

Det ironiske er at jeg har sterkere reaksjoner mot @Kupton nå. Når jeg ser hvordan han velger å forlate forumet, og hvordan han finner det for godt å "være tilbake" KUN for å forsvare seg selv. Og- at han liker kommentaren din er jo også...interessant. 

Kashmir skrev (4 timer siden):

Her spekulerer du på hvorfor @Kupton ikke kom med råd. 

Når han forklarer at det var AKKURAT det han gjorde. ( etter ytringene jeg reagerte på ) Se over. 

Eh, du har vel nevnt den tråden som et eksempel nettopp fordi Kupton ikke tidlig nok (etter ditt syn) kom med forslag om å klage inn psykologens atferd, eller har jeg misforstått deg? 

Jeg har by the way ikke spekulert i noens hensikt, men prøvd å få deg til å skjønne at verden ikke alltid trenger å være akkurat slik du ser den, og at det som er rett for deg av den grunn ikke nødvendigvis er rett for andre. 

Kashmir-
Kayia skrev (2 minutter siden):

Eh, du har vel nevnt den tråden som et eksempel nettopp fordi Kupton ikke tidlig nok (etter ditt syn) kom med forslag om å klage inn psykologens atferd, eller har jeg misforstått deg? 

Jeg har by the way ikke spekulert i noens hensikt, men prøvd å få deg til å skjønne at verden ikke alltid trenger å være akkurat slik du ser den, og at det som er rett for deg av den grunn ikke nødvendigvis er rett for andre. 

Ja, jeg reagerte absolutt på flere kommentarer fra han i tråden. 

Du skrev at "ingen vet" hva som var bakgrunnen for at @Kupton ikke kom med råd. Hvilket han altså gjorde. Et stykke ut i tråden som respons på en annen kommentar. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...