Gå til innhold

Kunne du som (frisk) kvinne i jobb tenke seg å bli sammen med en ufør mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

😂 riktig. 

Skulle nesten tro alle på KG hadde fått sannhetsserum. Den var god! 

Folk på KG er ærlige tror jeg.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kashmir-
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Folk på KG er ærlige tror jeg.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Det er et giftig miljø på mange måter. Når det blir snakk om kjønn og forhold, så er det en vanvittig umoden konkurranse om hvem som kan nedvurdere, sjikanere og hetse det motsatte kjønn mest mulig. At noen skriver "rett fra levra" tviler jeg ikke på, men da handler det vel mest sannsynlig om personer som hadde vunnet stort om ytringen gikk via hjernen før den slapp ut..

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du linker til Kvinneguiden. Det er overhodet ikke representativt for resten av samfunnet.  Kvinneguiden er et ormebol av konsipinisser, rasistiske,sexistiske møkkamennesker som næres av å skape kvalme og stigma.

 

Anonymkode: 1f949...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Det er nok slik at de som skulle svart NEI ikke våger svare tenker jeg.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Eller kanskje de ikke hadde sett tråden fordi de var på jobb ? 🤣 Jeg jobbet da du spurte. 

Dette spørsmålet har blitt stilt før og som alltid synes jeg det er kjempevanskelig å svare på. Da jeg var på " sjekker'n " for noen år siden etter en skilsmisse, hadde jeg jo noen tanker om hvordan mannen skulle være , hva jeg ønsket meg og hva jeg ikke ville ha. At han ikke skulle være ufør var ikke noe jeg tenkte over. Det jeg tenkte mest på var hva jeg ikke likte med min x og som jeg absolutt ikke ville ha noe mer av i et nytt forhold. Men jeg tenkte også på hva jeg likte med min x og som jeg også håpet å få i et nytt forhold. Begge mine menn i livet har vært friluftsmenn. De liker å gå på fjellturer, de liker langrenn, slalom osv. Dette var mitt høyeste ønske og det krever jo en viss energi. 

Så spørs det om en ufør mann hadde hatt den energien ? Da hadde han kanskje vært i jobb ? 

Men når det er sagt. Det finnes noen for alle, så ikke fortvil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Hvorfor er det ingen som spør motsatt, om en mann i jobb kunne blitt sammen med en ufør kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Folk på KG er ærlige tror jeg.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Så hvis man skriver noe annet enn at man ikke kunne tenke seg å være sammen med en ufør mann, så er man ikke ærlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Everybody skrev (4 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som spør motsatt, om en mann i jobb kunne blitt sammen med en ufør kvinne?

Spør du? Lag innlegg og spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kvinneguiden er et ormebol av konsipinisser, rasistiske,sexistiske møkkamennesker som næres av å skape kvalme og stigma.

Du glemte å ta med at de er veldig redde for hasjsprøyter også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
psykedeliker skrev (4 minutter siden):

Du glemte å ta med at de er veldig redde for hasjsprøyter også.

Har jeg aldri hørt om.

Anonymkode: 35918...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Folk er så feige og politisk korrekte på dette forum.

På Kvinneguiden svarer folk rett fra lævra.

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1182261-er-det-lurt-å-bli-sammen-med-en-ung-ufør/

Anonymkode: 35918...a4e

det er så gøy for uansett hva kvinner svarer i slike tråder så blir de anklaga for løgn og faenskap :D 

Anonymkode: f9896...088

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til hovedspørsmålet er svaret: i utgangspunktet ikke. 

Anonymkode: de02a...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (15 timer siden):

Det er et giftig miljø på mange måter. Når det blir snakk om kjønn og forhold, så er det en vanvittig umoden konkurranse om hvem som kan nedvurdere, sjikanere og hetse det motsatte kjønn mest mulig. At noen skriver "rett fra levra" tviler jeg ikke på, men da handler det vel mest sannsynlig om personer som hadde vunnet stort om ytringen gikk via hjernen før den slapp ut..

Her er en dagsfersk tråd fra Kvinneguiden. Her ble det avslag på grått papir for uføre menn. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1754658-kunne-dere-kvinner-i-jobb-blitt-sammen-med-en-ufør-mann

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er kanskje ikke så rart at det er andre svar her og på KG, mest fordi de fleste som er her inne ikke er friske selv og/eller har kunnskap om eller kjenner folk som sliter psykisk. Vet ikke hvor mange ganger folk har blitt nesten sjokkert når de får vite jeg sliter psykisk fordi de kjenner jo ingen fra før som gjør det og tror at alle som sliter psykisk er sånne som ligger i senga, ikke rydder og har personlig hygiene lik 0...

 

Selv kan jeg egentlig ikke svare fordi jeg er jo ikke frisk, men jeg er i full jobb, og det kommer ærlig talt ann på hvorfor. Jeg liker å gå turer, spille, lese og ha egentid fra tid til annen, så om det er ting som gjør at det blir vanskelig er han ikke noe for meg, men de hadde han heller ikke vært om han var i full jobb heller.

Anonymkode: c6f14...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Her er en dagsfersk tråd fra Kvinneguiden. Her ble det avslag på grått papir for uføre menn. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1754658-kunne-dere-kvinner-i-jobb-blitt-sammen-med-en-ufør-mann

Anonymkode: 6d6c6...c18

Jeg har lest mye av den tråden allerede 😀 Det overrasker meg ikke at mange ikke vil ha partnere som er uføre. Det er fordommer og det er sikkert dårlige erfaringer. Mest av alt så er min erfaring at på KG så er det mange som av en eller annen grunn sparker nedover. Og bortover. Det er helt ekstremt. Får de en mulighet til å sparke på menn som i tillegg er uføre, så må det jo bli rene eufori for mamge der 😀

Nå er det også ok å ha preferanser. Ingenting feil med det. Jeg kan jo bare svare for meg selv. 

Endret av Kashmir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (1 minutt siden):

Jeg har lest mye av den tråden allerede 😀 Det overrasker meg ikke at mange ikke vil ha partnere som er uføre. Det er fordommer og det er sikkert dårlige erfaringer. Mest av alt så er min erfaring at på KG så er det mange som av en eller annen grunn sparker nefover. Og bortover. Det er helt ekstremt. Får de en mulighet til å sparke på menn som i tillegg er uføre, så må det jo bli rene eufori for mamge der 😀

Jeg tror det er slik at folk på KG er ærlige og sier det som det er. Og jeg forstår dem godt.

Her på DOL er kvinnene i jobb med alt på stell mer kultiverte og lar heller være å svare enn å si NEI.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror det er slik at folk på KG er ærlige og sier det som det er. Og jeg forstår dem godt.

Her på DOL er kvinnene i jobb med alt på stell mer kultiverte og lar heller være å svare enn å si NEI.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Det er kvinner her også, som ikke ville vært med uføre menn eller helst ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (4 minutter siden):

Det er kvinner her også, som ikke ville vært med uføre menn eller helst ikke? 

Du tror ikke det?

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du tror ikke det?

Anonymkode: 6d6c6...c18

Jo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2

Jeg har bare hatt damer som ikke jobber. Jeg er ufør og har ikke noen heltidsstilling noen gang. Like barn leker best, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...