Gå til innhold

Kunne du som (frisk) kvinne i jobb tenke seg å bli sammen med en ufør mann?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Everybody

Hvorfor har egentlig Trump så draget på noen damer? 🤔

Er det på grunn av pengene eller personligheten hans? 🤔😂

Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Everybody skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har egentlig Trump så draget på noen damer? 🤔

Er det på grunn av pengene eller personligheten hans? 🤔😂

Hmm.

En nok på grunn av den fjonge sveisen? 

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

En nok på grunn av den fjonge sveisen? 

Anonymkode: 6d6c6...c18

Ja! Genialt poeng!😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kunne blitt sammen med en som var ufør. Det er helt andre ting som teller for meg enn hvilke jobb han har. 

Anonymkode: 5cad5...845

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Hadde Donald Trump vært gift hvis han hadde vært ufør? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Everybody skrev (2 minutter siden):

Hvorfor har egentlig Trump så draget på noen damer? 🤔

Er det på grunn av pengene eller personligheten hans? 🤔😂

Hmm.

Har sett noen tidligere intervjuer med ham. Fra mange år før han ble president. Da var han ganske populær, og ble sett på som underholdende og smart ved siden av også den gang å være frittalende. Han var ikke særlig kjekk, men han så ikke verre enn helt ordinær ut. Den gang spurte flere om han ikke kunne gå for å bli president faktisk- og han sa nei, det ville han nok ikke. 

Han er narsissist, og jo mer makt jo galere blir de jo. Han har hatt samme dame lenge før han ble president, og damene før det var helt på hans nivå utseendemessig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kashmir skrev (7 minutter siden):

Har sett noen tidligere intervjuer med ham. Fra mange år før han ble president. Da var han ganske populær, og ble sett på som underholdende og smart ved siden av også den gang å være frittalende. Han var ikke særlig kjekk, men han så ikke verre enn helt ordinær ut. Den gang spurte flere om han ikke kunne gå for å bli president faktisk- og han sa nei, det ville han nok ikke. 

Han er narsissist, og jo mer makt jo galere blir de jo. Han har hatt samme dame lenge før han ble president, og damene før det var helt på hans nivå utseendemessig. 

Middelfarth var vel et par nivåer over?

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Middelfarth var vel et par nivåer over?

Anonymkode: 6d6c6...c18

De var vel ikke sammen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

De var vel ikke sammen. 

Det var de vel.

Celina Midelfart om Donald Trump: - Følger med spenning og ...

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kashmir skrev (13 minutter siden):

De var vel ikke sammen. 

Jeg tror ikke hun hadde vist noen interesse for han hvis han var pengelens og trygda, for å si det slik. Det var nok penger, makt og kjendisstatus som lokket. Og den fjonge sveien da.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grendel
Kashmir skrev (19 minutter siden):

Har sett noen tidligere intervjuer med ham. Fra mange år før han ble president. Da var han ganske populær, og ble sett på som underholdende og smart ved siden av også den gang å være frittalende. Han var ikke særlig kjekk, men han så ikke verre enn helt ordinær ut. Den gang spurte flere om han ikke kunne gå for å bli president faktisk- og han sa nei, det ville han nok ikke. 

Han er narsissist, og jo mer makt jo galere blir de jo. Han har hatt samme dame lenge før han ble president, og damene før det var helt på hans nivå utseendemessig. 

Trump har alltid vært en kjent og beryktet forretningsmann. Jeg leste boka American Psycho en gang. Hovedpersonen er ekstremt materialistisk og sexistisk japp som typene i Exit. Dessuten sadistisk seriemorder.

Hovedpersonen har Trump som sitt store idol.... Boka er fra 1991. Litt rart å tenke på nå.

Uansett: Trump har vel alltid vært sammen med modellpene kvinner(?) Hvis  1 av 1000 kvinner er PR kåte og glad i penger så vil de flokken seg rundt superkjendiser som Trump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir-
Grendel skrev (23 minutter siden):

Trump har alltid vært en kjent og beryktet forretningsmann. Jeg leste boka American Psycho en gang. Hovedpersonen er ekstremt materialistisk og sexistisk japp som typene i Exit. Dessuten sadistisk seriemorder.

Hovedpersonen har Trump som sitt store idol.... Boka er fra 1991. Litt rart å tenke på nå.

Uansett: Trump har vel alltid vært sammen med modellpene kvinner(?) Hvis  1 av 1000 kvinner er PR kåte og glad i penger så vil de flokken seg rundt superkjendiser som Trump.

 

Det var interessant. At han hadde Trump som sitt forbilde. 

Jeg skal ikke uttale meg om eksene hans, det er oftest smak og øynene som ser. Ja. Menn med makt får ofte det de vil. Sant nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter

Jeg er jo ufør selv da, så ikke helt i målgruppen. Men jeg ville helst unngått en ufør mann fordi jeg tror ikke det er bra å gå oppå hverandre hele tiden. Men hvis jeg var i jobb så tror jeg det hadde vært okei. Litt avhengig av hvorfor han var syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir-
Glitter skrev (6 minutter siden):

Jeg er jo ufør selv da, så ikke helt i målgruppen. Men jeg ville helst unngått en ufør mann fordi jeg tror ikke det er bra å gå oppå hverandre hele tiden. Men hvis jeg var i jobb så tror jeg det hadde vært okei. Litt avhengig av hvorfor han var syk. 

Man må jo ikke bo sammen?  Jeg har aldri hatt et forhold hvor målet var å være sammen hele livet. Og jeg hadde aldri valgt å bo med noen igjen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
Kashmir skrev (10 minutter siden):

Man må jo ikke bo sammen?  Jeg har aldri hatt et forhold hvor målet var å være sammen hele livet. Og jeg hadde aldri valgt å bo med noen igjen 🙂

Det er et godt poeng. Tror faktisk ikke jeg heller vil bo med en mann igjen. Ikke fordi jeg er så selvstendig av meg som du vet, men fordi jeg til tider har nok med å ta hensyn til meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun hadde vist noen interesse for han hvis han var pengelens og trygda, for å si det slik. Det var nok penger, makt og kjendisstatus som lokket. Og den fjonge sveien da.

Anonymkode: 6d6c6...c18

Jeg ville ikke tatt i Trump med ildtang, men kan forstå at han på bakgrunn av sine erfaringer og meritter kan ha litt annet å tilby enn en som aldri har vært i jobb. Og da tenker jeg ikke bare på finansene.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis han er ufør fordi han faktisk er syk så nei da ville jeg ikke blitt sammen med en så syk mann, men dersom han er ufør, men ikke er syk ihvertfall ikke så syk at han ikke fungerer i hverdagen så kan jeg bli sammen med han. 

Anonymkode: b72f1...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (46 minutter siden):

Jeg er jo ufør selv da, så ikke helt i målgruppen. Men jeg ville helst unngått en ufør mann fordi jeg tror ikke det er bra å gå oppå hverandre hele tiden. Men hvis jeg var i jobb så tror jeg det hadde vært okei. Litt avhengig av hvorfor han var syk. 

Når skal du søke jobb? Mener du snakket om det da du var i rusbehandling at etter det så var planen hund og jobb. 

Anonymkode: b72f1...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når skal du søke jobb? Mener du snakket om det da du var i rusbehandling at etter det så var planen hund og jobb. 

Anonymkode: b72f1...e8a

Tanken var til sommeren/høsten. Men jeg sliter veldig med min unnvikende personlighetsproblematikk så jeg stikker hodet i sanden som en struts. Så ble jeg for et par uker siden dårlig igjen og opplever at alt raser sammen. Så jeg vet sannelig ikke. Men det var jo planen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 8.3.2024 den 18.51):

Du linker til Kvinneguiden. Det er overhodet ikke representativt for resten av samfunnet.  Kvinneguiden er et ormebol av konsipinisser, rasistiske,sexistiske møkkamennesker som næres av å skape kvalme og stigma.

 

Anonymkode: 1f949...11e

Enig! Norges verste nettsamfunn. 
var der en periode for lenge siden. Rett og slett helseskadelig sted å være 

Anonymkode: 82cc0...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...