Gå til innhold

Forskjell på dp/dr og psykose


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
nachnoo skrev (13 minutter siden):

Nei, absolutt ikke, og det ha jeg heller ikke skrevet.

Misforstod. Du skrev dp dr varer kort og vrangforestillinger varer i mndsvis. Og Poenget mitt var at dp/dr har vart i månedsvis så da misforstod jeg dg☺️

Anonymkode: 91aab...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Misforstod. Du skrev dp dr varer kort og vrangforestillinger varer i mndsvis. Og Poenget mitt var at dp/dr har vart i månedsvis så da misforstod jeg dg☺️

Anonymkode: 91aab...1f7

Konstant? Eller kommer og går det? 

Da jeg nylig var i en psykotisk tilstand så var det sånn hele tiden. Og jeg tenkte seriøst at enten er ikke verden ekte eller så er ikke jeg det. Det var mer enn en følelse, det var en sannhet. Er mer på plass nå, men fortsatt litt usikker. 

Når jeg i forbindelse med depresjon har følt på slikt så har det kommet og gått, og jeg har forstått at det var en følelse. En ubehagelig følelse, men ikke noe jeg virkelig trodde på. 

Endret av Glitter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Glitter skrev (6 minutter siden):

Konstant? Eller kommer og går det? 

Da jeg nylig var i en psykotisk tilstand så var det sånn hele tiden. Og jeg tenkte seriøst at enten er ikke verden ekte eller så er ikke jeg det. Det var mer enn en følelse, det var en sannhet. Er mer på plass nå, men fortsatt litt usikker. 

Når jeg i forbindelse med depresjon har følt på slikt så har det kommet og gått, og jeg har forstått at det var en følelse. En ubehagelig følelse, men ikke noe jeg virkelig trodde på. 

Har det hele tiden- men ikke sånn du beskriver. Vet jo at ting er ekte

er mer en opplevelse av å ikke være helt meg selv og i kontskt med meg selv og den jeg «er». Er i et slags vakum av ingenting bare- bare uro og symmtomer 

Anonymkode: 91aab...1f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har det hele tiden- men ikke sånn du beskriver. Vet jo at ting er ekte

er mer en opplevelse av å ikke være helt meg selv og i kontskt med meg selv og den jeg «er». Er i et slags vakum av ingenting bare- bare uro og symmtomer 

Anonymkode: 91aab...1f7

Skjønner. 

Men hva slags oppfølging får du egentlig nå? Du har vært innlagt, det hjalp ikke, og nå da? Du har jo svært mange spørsmål og det er ikke det at det er unaturlig. Men jeg synes det ser ut som at du blir verre av å søke så mye kunnskap om alt som du kjenner på. 

Stoler du på din behandler? Hva sier hn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...