Gå til innhold

Den store avsporingstråden


psykedeliker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Everybody skrev (17 minutter siden):

Er det lettere å være kvinne enn mann?

Vi menn slipper ihvertfall det kroppsfokuset og måtte sminke oss. Men vi må barbere hos da, men det må vel kvinner også. 

Hva er lettere hos kvinnene tenker du? De veier ikke like mye som regel nei

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Everybody
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi menn slipper ihvertfall det kroppsfokuset og måtte sminke oss. Men vi må barbere hos da, men det må vel kvinner også. 

Hva er lettere hos kvinnene tenker du? De veier ikke like mye som regel nei

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det å falle utenfor samfunnet og ikke jobbe tror jeg er lettere å takle for kvinner. Menn skal jo på en måte alltid være i arbeid.

Ellers så er det lettere for en kvinne å finne partner. Uansett hvor syke de er så har de alltid kjæreste eller mann, mens det er det motsatte for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (37 minutter siden):

Det å falle utenfor samfunnet og ikke jobbe tror jeg er lettere å takle for kvinner. Menn skal jo på en måte alltid være i arbeid.

Ellers så er det lettere for en kvinne å finne partner. Uansett hvor syke de er så har de alltid kjæreste eller mann, mens det er det motsatte for menn.

Ja det er sant. Kanskje derfor flest menn tar selvmord også? Er man tykk, skallet og stygg så er det bare å gi opp å få kjæreste. 

Og menn føler de må jobbe selvom de er syke/psyke (men dette ligger vel på de selv?). Jeg tror ikke uføre menn får flere stygge blikk enn en ufør kvinne. Men menn føler selv nederlag av å ikke fø familien og jobbe. Og så tar de selvmord. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja det er sant. Kanskje derfor flest menn tar selvmord også? Er man tykk, skallet og stygg så er det bare å gi opp å få kjæreste. 

Og menn føler de må jobbe selvom de er syke/psyke (men dette ligger vel på de selv?). Jeg tror ikke uføre menn får flere stygge blikk enn en ufør kvinne. Men menn føler selv nederlag av å ikke fø familien og jobbe. Og så tar de selvmord. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det sies jo at menn velger mer dødelige metoder når de tar selvmord. Men er det egentlig hele årsaken til at flest menn tar selvmord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (12 timer siden):

Det sies jo at menn velger mer dødelige metoder når de tar selvmord. Men er det egentlig hele årsaken til at flest menn tar selvmord?

Det tror jeg ikke er hele grunnen. Men man kan jo se på statistikk at mennene dør av mer dødelige metoder, mens nesten alle kvinnene velger metoder som er lite dødelige. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere tenker på de dere kjenner eller vet om rundt dere som har tatt selvmord er det flest menn da? For når jeg tenker meg om så er de jeg vet om og hørt om selv, oftere kvinner. Begynner å bli en del også nå, fra tidlig tenårene til langt over 70årene med veldig forskjellige metoder men veldig dødelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
farløs skrev (18 minutter siden):

Når dere tenker på de dere kjenner eller vet om rundt dere som har tatt selvmord er det flest menn da? For når jeg tenker meg om så er de jeg vet om og hørt om selv, oftere kvinner. Begynner å bli en del også nå, fra tidlig tenårene til langt over 70årene med veldig forskjellige metoder men veldig dødelig.

Jeg har så lite nettverk at jeg kjenner ingen som har tatt selvmord nei. Men kvinner generelt har oftest større nettverk enn det menn har. Kvinner har flere venner enn menn og de har oftere kjæreste enn menn. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har så lite nettverk at jeg kjenner ingen som har tatt selvmord nei. Men kvinner generelt har oftest større nettverk enn det menn har. Kvinner har flere venner enn menn og de har oftere kjæreste enn menn. 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Vet ikke helt hva nettverk er, er det familie og slekt og barndomsvenner og kollegaer og alle tidligere kjennskap, naboer og bekjente som kjenner noen som kjenner noen?

Er jo mye man får høre fra den og den osv når man først "går ut" eller "slipper inn", også får man jo vite og høre om du vil eller ikke, folk snakker jo. Har ikke du noen i familien som driver å forteller deg i forbifarten eller noen du har gått på skole(r) sammen med f.eks?

Og det med kjærester er vel 50/50 tror du ikke? For de må jo være 2?

Jeg kjenner og vet om en del enslige menn og kvinner, men for min del vet jeg om flest kvinner faktisk..hm.. mange menn har jo kvinner fra andre land da, og det er sjeldnere at kvinner har det av det som jeg har sett i allefall, så kan være derfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
farløs skrev (51 minutter siden):

Når dere tenker på de dere kjenner eller vet om rundt dere som har tatt selvmord er det flest menn da? For når jeg tenker meg om så er de jeg vet om og hørt om selv, oftere kvinner. Begynner å bli en del også nå, fra tidlig tenårene til langt over 70årene med veldig forskjellige metoder men veldig dødelig.

Er du langt over 70 årene i alder? 

Anonymkode: 049ac...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er du langt over 70 årene i alder? 

Anonymkode: 049ac...0ec

Nei, hvorfor spør du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Ja, kvinner kan dra til Asia og finne en bra mann der. Eller er det motsatt? Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody

Hvorfor drar alltid menn til utlandet og finner en kjæreste der, mens ingen kvinner gjør det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Everybody skrev (10 minutter siden):

Hvorfor drar alltid menn til utlandet og finner en kjæreste der, mens ingen kvinner gjør det samme?

Tror det er letter for en dame fra utlandet som gifter seg med en norsk mann å få oppholdstillatelse. Selv om mannen er mange år eldre. Mennene skal også ha en inntekt over en viss sum så de kan forsørge damene. Også er de jo så forelsket

Det er tydligvis verre hvis damene er flere år eldre og finner seg en ung mann i utlandet, da er det plutselig ikke kjærlighet.
Se på Ane ma.

 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
Everybody skrev (På 21.7.2024 den 23.56):

Men er det egentlig hele årsaken til at flest menn tar selvmord?

I betraktning av en tverrfaglig utvikling stabiliseres forsvarlighetskravene innenfor leveransekonseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (8 timer siden):

Hvorfor drar alltid menn til utlandet og finner en kjæreste der, mens ingen kvinner gjør det samme?

Fordi kvinner ikke har problem med å finne en innenlands? Eller de vil ikke ha en mann? Ellers er det endel som drar til Gambia.

Anonymkode: 882c3...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fordi kvinner ikke har problem med å finne en innenlands? Eller de vil ikke ha en mann? Ellers er det endel som drar til Gambia.

Anonymkode: 882c3...3ca

Hvorfor drar kvinner til Gambia? Er gambiske menn hotte? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor drar kvinner til Gambia? Er gambiske menn hotte? 

Anonymkode: 7d6aa...a19

Det er ihvertfall hot i Gambia. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

psykedeliker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor drar kvinner til Gambia? Er gambiske menn hotte?

Med hensyn til en proaktiv måloppnåelse spores egenarten med henblikk på vesentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ihvertfall hot i Gambia. 

Anonymkode: 1a3f6...b5b

Ja kanskje fordi de spiser så mye chilli

Anonymkode: 7d6aa...a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...