Gå til innhold

Hoka-sko som innesko på jobb?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Lillemus skrev (17 minutter siden):

Jeg har flere vanlige Okaki-sko og de er veldig gode som vanlige "spasersko", men føler at de ikke har nok demping til å brukes en hel dag på harde gulv. Har også et par sandaler, men de var skikkelig nedtur faktisk.

Har samme erfaring. Men andre synes de er gode, så derfor jeg nevnte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillemus
AnonymBruker skrev (På 2.4.2024 den 19.14):

Har du prøvd Skechers, kjempegode sko. Kan brukes til pent også. 

Anonymkode: 2a2ee...f82

Det ble et par Skechers, de kjennes i alle fall kjempegode ut på foten! :D Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (5 timer siden):

Det ble et par Skechers, de kjennes i alle fall kjempegode ut på foten! :D Takk for tipset!

Bare hyggelig. Håper du blir fornøyd

Anonymkode: 2a2ee...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
farløs skrev (16 timer siden):

Grete Waitz sko kan også være et alternativ.

Jeg har hatt sandaler fra Grete Waitz flere ganger, men nå er ikke de dempet nok synes jeg. Har rukket å bruke Skecher-skoene bare en dag, men var veldig fornøyd etter den ene dagen i alle fall! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg har hatt sandaler fra Grete Waitz flere ganger, men nå er ikke de dempet nok synes jeg. Har rukket å bruke Skecher-skoene bare en dag, men var veldig fornøyd etter den ene dagen i alle fall! :D 

Fine greier😊 

Kom også på sånne såler som har demping, selges på apoteker også. Kanskje fint for ekstra demping eller sko med lite demping☺️ (jeg har sånne i støvler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 timer siden):

Jeg har hatt sandaler fra Grete Waitz flere ganger, men nå er ikke de dempet nok synes jeg. Har rukket å bruke Skecher-skoene bare en dag, men var veldig fornøyd etter den ene dagen i alle fall! :D 

Min erfaring med skechers  er at de fungerer godt som innesko, de er behagelige 😀 De parene jeg har hatt har imidlertid ikke vært noe særlig å gå mye ute med - men det gjør jo ikke noe mht den bruken du har beskrevet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
farløs skrev (11 timer siden):

Fine greier😊 

Kom også på sånne såler som har demping, selges på apoteker også. Kanskje fint for ekstra demping eller sko med lite demping☺️ (jeg har sånne i støvler)

Det har jeg prøvd, men de bygger så mye opp inne i skoen at det blir rart, synes jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (Akkurat nå):

Det har jeg prøvd, men de bygger så mye opp inne i skoen at det blir rart, synes jeg. 

Ja. Bør ha litt romsligere fottøy hvis man skal ha i sånne såler ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt merke til at det er en del sketchers reklame på tv fortiden.

Må si, de frister litt de der som ser så lett ut å smette på seg uten videre🤭 men er det sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (34 minutter siden):

Har lagt merke til at det er en del sketchers reklame på tv fortiden.

Må si, de frister litt de der som ser så lett ut å smette på seg uten videre🤭 men er det sant?

Det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (9 minutter siden):

Det er sant.

Så gjevt☺️ da blir det neste par sko om jeg får anledning til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus
farløs skrev (8 timer siden):

Har lagt merke til at det er en del sketchers reklame på tv fortiden.

Må si, de frister litt de der som ser så lett ut å smette på seg uten videre🤭 men er det sant?

Jeg har kjøpt Skechers med vanlig knyting for disse satt så utrolig godt på foten min og så langt jeg orker kommer jeg til å knytte dem opp og igjen ved bruk for å ta best mulig vare på dem. :) Men jeg regner med at de modellene som heter Slip-ins er til å trekke på seg bare. Har noen slike Okaki-sko og de er veldig gode og lettvinte å ta av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må også ha nye sko. Hoka-skoene har jeg hatt i 1,5 år og de er helt ødelagt i hælkappen. Jeg er avhengig av full demping pga dårlig fot. Har Sketchers dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus skrev (2 timer siden):

Jeg har kjøpt Skechers med vanlig knyting for disse satt så utrolig godt på foten min og så langt jeg orker kommer jeg til å knytte dem opp og igjen ved bruk for å ta best mulig vare på dem. :) Men jeg regner med at de modellene som heter Slip-ins er til å trekke på seg bare. Har noen slike Okaki-sko og de er veldig gode og lettvinte å ta av og på.

Ja det går fint an å knyte opp, så får man tøye og bøye litt. Men tenker man litt sommer så ser de der slipins gjeve ut☺️

Okaki-sko har jeg aldri hørt om tror jeg. Vil jeg sjekke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (1 time siden):

Jeg må også ha nye sko. Hoka-skoene har jeg hatt i 1,5 år og de er helt ødelagt i hælkappen. Jeg er avhengig av full demping pga dårlig fot. Har Sketchers dette? 

Ja da høres det ut som det er på tide med nye gode sko.

Jeg vet ikke om det er full demping på slipinsa, det står bl.a dette på de: Air Cooled Memory Foam støtdempende innersåle

Men tror de har flere andre type sko med full demping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (1 minutt siden):

Ja da høres det ut som det er på tide med nye gode sko.

Jeg vet ikke om det er full demping på slipinsa, det står bl.a dette på de: Air Cooled Memory Foam støtdempende innersåle

Men tror de har flere andre type sko med full demping?

Okei. Jeg får ta en tur til butikken og prøve. Må ha like god demping som Hoka har. Men vil gjerne ha sko som varer lenger enn 1,5 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Lillemus skrev (På 2.4.2024 den 15.28):

Jeg har et ganske nøytralt fottrykk tror jeg, sliter ikke sko på noen spesiell måte. :) Elsker Asics Gel Nimbus for løping for de passer foten min veldig godt, men tenkte jeg skulle prøve noen andre på jobb og vet at mange liker Hoka. Har dessverre også sett at mange syne Hoka-skoene går raskt i stykker, spesielt i hælen, men det vil jo vise seg.

Jeg har ett par Hoka-sko som er over 4 år gamle. Jeg bruker de fortsatt på jobben. Jeg føler at de har begynt å se ganske sliten ut. Men de har vært veldig gode å gå i. Jeg har Hoka Bondi. De kan bli veldig varme, spesiellt om sommeren. Jeg hadde 2 par Hoka-sko, men det ene paret ble ødelagt i sålen etter 3 års bruk. 

Jeg tenker på å skaffe meg et nytt par, men de koster en del så avventer. Kjøpte et par Asics-sko for 500 kr på tilbud istedet,  men de har nok langt fra den robuste kvalitet som Hoka har, men jeg synes det var greit å forsøke noen rimeligere akkurat nå :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (11 minutter siden):

Okei. Jeg får ta en tur til butikken og prøve. Må ha like god demping som Hoka har. Men vil gjerne ha sko som varer lenger enn 1,5 år. 

De har også nettbutikk, der går det an å titte litt, få litt info? De har forkjellige for "wide fit" og motsatt osv. Tipper de slipins ikke varer så lenge om man går mye tur..men de kan vaskes står det☺️

Kanskje Hoka er best for mye gåing og varer lengre. Høres litt sånn ut?

Men litt viktig å finne riktig, koster en del. Håper du finner noen gode passende sko som varer 2år😊

 

Endret av farløs
Minus "." Pluss "ut"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
farløs skrev (4 minutter siden):

De h.ar også nettbutikk, der går det an å titte litt, få litt info? De har forkjellige for "wide fit" og motsatt osv. Tipper de slipins ikke varer så lenge om man går mye tur..men de kan vaskes står det☺️

Kanskje Hoka er best for mye gåing og varer lengre. Høres litt sånn?

Men litt viktig å finne riktig, koster en del. Håper du finner noen gode passende sko som varer 2år😊

 

Jeg synes Hoka var gode for løping også. Men de ble litt tunge på sommeren :) . Hoka er gode sko. De trakk heller ikke inn mye vann. Kunne løpe i de i regnvær og sølepytter uten at de trakk inn vann. Jeg hadde ikke akkurat vanntette sko så jeg ble veldig fornøyd med at de ikke trakk til seg vann så lett. 

 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...