Gå til innhold

Hoka-sko som innesko på jobb?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Thebutterfly skrev (1 minutt siden):

Jeg synes Hoka var gode for løping også. Men de ble litt tunge på sommeren :)  

 

Ikke verst, litt allsidig de der da☺️

Vet ikke om Glitter løper?

Jeg vil gjerne ha et par slipins til sommern om det høver seg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

farløs skrev (12 minutter siden):

Ikke verst, litt allsidig de der da☺️

Vet ikke om Glitter løper?

Jeg vil gjerne ha et par slipins til sommern om det høver seg😊

Jeg var en løper, men har en ødelagt fot så jeg går bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg var en løper, men har en ødelagt fot så jeg går bare. 

Åh..det høres ikke artig ut. Men fint at du kan gå, da trenger du noen skikkelige gode gåsko. Men det står ikke slik til at du kan få sånne spesial laga sko, fra sånn fotspesialist(vet ikke hva det heter)? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (11 minutter siden):

Åh..det høres ikke artig ut. Men fint at du kan gå, da trenger du noen skikkelige gode gåsko. Men det står ikke slik til at du kan få sånne spesial laga sko, fra sånn fotspesialist(vet ikke hva det heter)? 

Må ha en stor operasjon og etter det kan det være jeg skal bruke rullesko fra spesialist. Men er sikkert et år til operasjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Må ha en stor operasjon og etter det kan det være jeg skal bruke rullesko fra spesialist. Men er sikkert et år til operasjon. 

Åj.. tøffe saker. Håper de kan ta deg inn før og at du får den beste hjelpen❤️‍🩹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (1 minutt siden):

Åj.. tøffe saker. Håper de kan ta deg inn før og at du får den beste hjelpen❤️‍🩹

Jeg har egentlig tid i oktober, men tenkte jeg vil be om å settes opp til våren neste år så jeg ikke må være på krykker en hel vinter. Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
farløs skrev (47 minutter siden):

Ikke verst, litt allsidig de der da☺️

Vet ikke om Glitter løper?

Jeg vil gjerne ha et par slipins til sommern om det høver seg😊

Ja, stemmer, Hoka-Bondi var veldig allsidig for min del :). Det som er topp er akkurat det med været. Hoka-skoene tåler mer enn vanlige joggesko! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Glitter skrev (36 minutter siden):

Jeg var en løper, men har en ødelagt fot så jeg går bare. 

Samme situasjon. Jeg var også en løper.  Har vondt i en fot. Jeg liker derfor best å gå nå. :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitter skrev (Akkurat nå):

Jeg har egentlig tid i oktober, men tenkte jeg vil be om å settes opp til våren neste år så jeg ikke må være på krykker en hel vinter. Takk. 

Åh.. ja for det kan jo bli dårligere føre på den tiden. Spørs om du har noen som kan hjelpe deg da, også kan du jo ha rullestol og rullator og div? 

Håper de ringer å sier at de har ledig tid til deg i slutten av august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (3 minutter siden):

Åh.. ja for det kan jo bli dårligere føre på den tiden. Spørs om du har noen som kan hjelpe deg da, også kan du jo ha rullestol og rullator og div? 

Håper de ringer å sier at de har ledig tid til deg i slutten av august!

Ja må ha litt hjelpemidler. Slik som en kjøkkenstol med hjul. 

Takk for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (2 minutter siden):

Ja, stemmer, Hoka-Bondi var veldig allsidig for min del :). Det som er topp er akkurat det med været. Hoka-skoene tåler mer enn vanlige joggesko! :D

De høres fine ut til langtur på forskjellige veier😊 Skulle hatt et sånt par også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (16 minutter siden):

Ja, stemmer, Hoka-Bondi var veldig allsidig for min del :). Det som er topp er akkurat det med været. Hoka-skoene tåler mer enn vanlige joggesko! :D

Så litt på de, bilder, de så gode ut også at de har mye demping ja☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
farløs skrev (1 time siden):

Så litt på de, bilder, de så gode ut også at de har mye demping ja☺️

Ja, de er veldig gode. Anbefaler Hoka Bondi, hvis dere vil ha noen robuste gode sko!.  Mine tålte langt mye mer enn asics og andre sko-merker. Jeg kommer nok til å kjøpe et nytt par Hoka Bondi om ikke så lenge :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly skrev (Akkurat nå):

Ja, de er gode. Mine er fortsatt grei å gå i selv om de er 4 år gammel. Men de ser bare litt eldre ut nå. Men dette er uten tvil gode sko. Mine tålte mye mer enn asics og andre sko-merker. Jeg kommer nok til å kjøpe et nytt par av de til å gå ute med med tanke på at de er ganske vannavvisende. :)

Åh 4år, og vannavvisende, pluss det andre, det høres veldig skosmart ut😊 men hva er det med de tallene bak navnet til skoa, er det forskjellige versjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
farløs skrev (4 minutter siden):

Åh 4år, og vannavvisende, pluss det andre, det høres veldig skosmart ut😊 men hva er det med de tallene bak navnet til skoa, er det forskjellige versjoner?

Ja, foreks Hoka Bondi 7. Det var min versjon, mener jeg. Jeg tror det er samme type som nr 8, men nr 8 er nyere parti/ versjon :)

Ja, det er et smart valg. Tror ikke det står skrevet noen plass at de er ganske så vannavvisende,  men jeg kan gå rett opp i vannpytter uten å bli våt på beina med de. Det er derfor jeg vurderer å ha et par til. Goretex er ofte mer stive og ubehagelig å gå I, men disse er supre og samtidig pustende sko :)

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (1 minutt siden):

Ja, foreks Hoka Bondi 7. Det var min versjon, mener jeg. Jeg tror det er samme type som nr 8, men nr 8 er nyere parti/ versjon :)

Da skal jeg skjekke de ut. Takk😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
farløs skrev (2 minutter siden):

Da skal jeg skjekke de ut. Takk😊

Smart :). De har de i ulike farger. Kunder på jobben har kommentert skoene mine flere ganger. Fått mye komplimenter for de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly skrev (3 minutter siden):

Smart :). De har de i ulike farger. Kunder på jobben har kommentert skoene mine flere ganger. Fått mye komplimenter for de :)

 Trivelig det da☺️ 

En ting jeg ikke er så glad i er når navn-merke-logo på ting vises så veldig. Men det går vel greit om det er det beste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

farløs skrev (34 minutter siden):

Åh 4år, og vannavvisende, pluss det andre, det høres veldig skosmart ut😊 men hva er det med de tallene bak navnet til skoa, er det forskjellige versjoner?

Tallene sier noe om hvor gamle de er. Jeg startet med Hoka clifton 5 for noen år siden, og har hatt både 5, 6,7, 8 og nå 9.

Jeg synes clifton er bedre enn bondi fordi clifton er lettere. Og det er det flere som har sagt. Men jeg vet at mange liker bondi også :)  
Det er fantastiske arbeidssko, jeg får ikke vondt og blir heller ikke sliten i beina Ila de 8 timene jeg er på jobb. 

Endret av Emoji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emoji skrev (2 minutter siden):

Tallene sier noe om hvor gamle de er. Jeg startet med Hoka clifton 5 for noen år siden, og har hatt både 5, 6,7, 8 og nå 9.

Jeg synes clifton er bedre enn bondi fordi clifton er lettere. Og det er det flere som har sagt. Men jeg vet at mange liker bondi også :)  
Det er fantastiske arbeidssko. 

Aha.. det er kanskje logisk🤭

Men til tursko er bondi bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...