Gå til innhold

litt rart spørsmål men dette plager meg...


Tamira

Anbefalte innlegg

det har seg slik at for to uker siden merket jeg noe rart nede i halsen...jeg vet ikke hva det er men det føles som en klump eller noe som har satt seg fast eller noe.Jeg har rpøvd å hoste og harke det opp,prøvd å se der nede,men ser ikke noe..har til og med prøvd å stikke fingeren i halsen...men det forsvinner ikke...

det er ikke noe vondt eller noe,men det plager meg,og jeg vet ikke hva det kan være.

Men hvis noe har satt seg fast så regner jeg med at det ikke sitter der i flere uker?

det går bra så lenge jeg spiser,da kjenner jeg det ikke...men ellers så kjennes det ut som om jeg har en klump der som ikke skal være der.

håper du kan svare meg på dette doktor...for dette plager meg..

hva skal jeg gjøre? og hva kan det være?

håper på fort svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Doktor Online, Redaksjonen

Det er en vanlig tilstand som kalles globulus. Dette er en følelse av "klump" i halsen som man gjerne går og svelger på for å få bort. Årsaken til dette er ikke sikker, men det kommer gjerne dersom man er anspent, kanskje er det muskelspenninger rundt spiserøret som gir følelsen.

Jeg kan ikke ut fra innlegget ditt si sikkert om det er glubulus du lider av, og dersom det vedvarer og plager deg, bør du nok få undersøkt det hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...