Gå til innhold

Vondt i nyrene og kvalm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har de siste 3 ukene vært endel sliten, kvalm, hatt vondt i hodet, og vondt i siden/nyrer, grumsete urin og tror det er proteiner i urinen. Men jeg føler meg ikke dårlig hele tiden. Noen dager føler jeg meg helt fin, mens andre dager er jeg trøtt, er mye kvalm osv. Har også drukket alkohol to ganger i løpet av de ukene og det har gått helt fint. Jeg mistenkte at jeg hadde urinveisinfeksjon i slutten av desember/starten av januar, men hadde ikke noen andre symptomer enn at jeg følte jeg tisset ofte. Men tenkte ikke noe mer over det fordi jeg følte meg helt fin. Men nå de siste ukene har det endret seg. Har lest at det kan være nyrebekkenbetennelse, men kan det utvikle seg så «sakte»? Og hvorfor føler jeg meg ikke verre da? Skal uansett til legen neste uke for noe annet så skal nevne det da. Men har lest at nyrebekkenbetennelse kan være ganske farlig så blir jo litt bekymret, men føler ikke de symptomene jeg har er alvorlige nok.. Men tar nok kontakt tidligere om jeg blir verre

Anonymkode: ecdbb...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...