Gå til innhold

Ang å trappe ned.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (29 minutter siden):

Han har gjort mye i mange år for å opplyse oss, lagt ut kurs og lært oss mye. Hvordan redde verden men ingen har gjort det, derfor er han forbanna. 

Ville ha vært svært skeptisk til å lytte til en person jeg mente hadde fullstendig klikka. Jeg mener du har et valg her. Enten bli med på ideene til vedkommende og komme stadig nærmere ko-ko-land selv, eller ta avstand fra hva han sier og slumre/slette han, som ble foreslått over her. Jeg tror du innerst inne vet hva du bør gjøre.

Noen ganger tror jeg egentlig at du erter oss litt for å liksom skape litt action. Du vet jo at du vil møte motstand, enten det gjelder konspirasjonsteorier eller å slutte på medisiner. Men så blir det nå i alle fall en samtale ut av det, da. Du får noen å snakke med. Er det sånn du tenker? ;)

Endret av Vendi
stjernestøv
Dorthe skrev (33 minutter siden):

Uansett er det ikke greit å lese den han skriver hvis han påvirker deg.  Hvis du slumrer han så ser du ikke hva han skriver, men kan ev gå inn på siden hans å lese for å se om han har sluttet.
Jeg har ei venninne som mener bl.a at kondensen etter fly er metallbiter og andre kjipe ting så jeg blir sliten av å lese det.  Heldigvis snakker hun aldri om slike ting så jeg slumrer henne stadig vekk.

Ok. han har ofte live der han hyler og skriker, blir jo redd av det men trenger jo ikke se på det. 

stjernestøv
Vendi skrev (9 minutter siden):

Ville ha vært svært skeptisk til å lytte til en person jeg mente hadde fullstendig klikka. Jeg mener du har et valg her. Enten bli med på ideene til vedkommende og komme stadig nærmere ko-ko-land selv, eller ta avstand fra hva han sier og slumre/slette han, som ble foreslått over her. Jeg tror du innerst inne vet hva du bør gjøre.

Noen ganger tror jeg egentlig at du erter oss litt for å liksom skape litt action. Du vet jo at du vil møte motstand, enten det gjelder konspirasjonsteorier eller å slutte på medisiner. Men så blir det nå i alle fall en samtale ut av det, da. Du får noen å snakke med. Er det sånn du tenker? ;)

Ja jeg er jo mer skeptisk til han nå når han har klikka, før var han så rolig og spirituell. 

Jeg erter dere ikke, jeg skriver bare om livet mitt. Så det er ikke sånn det henger sammen. :) 

Gjest Vendi
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja jeg er jo mer skeptisk til han nå når han har klikka, før var han så rolig og spirituell. 

Jeg erter dere ikke, jeg skriver bare om livet mitt. Så det er ikke sånn det henger sammen. :) 

Ok, da tok jeg feil :) Mente ikke noe vondt med å si det. 

Annonse

psykedeliker
stjernestøv skrev (4 minutter siden):

Mange års materialer på Fb, jeg vet...tro meg.

Nei, det er ingen grunn til at jeg skal tro deg. Hvis du vet, skal du kunne forklare det for oss. Ellers blir det mer og mer tydelig at du har et holdningsproblem, ikke noen psykisk lidelse.

stjernestøv
psykedeliker skrev (1 minutt siden):

Nei, det er ingen grunn til at jeg skal tro deg. Hvis du vet, skal du kunne forklare det for oss. Ellers blir det mer og mer tydelig at du har et holdningsproblem, ikke noen psykisk lidelse.

Seriøst? Hva mener du jeg skal forklare? Alt han har lagt ut? Det husker jeg ikke helt fra 2016. 

Annonse

psykedeliker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Seriøst? Hva mener du jeg skal forklare? Alt han har lagt ut? Det husker jeg ikke helt fra 2016.

Du må i det minste kunne forklare grunnpremissene i budskapet hans, hvilke kritiske vurderinger du selv har gjort, og hvorfor du har kommet frem til at han har rett.

stjernestøv
psykedeliker skrev (Akkurat nå):

Du må i det minste kunne forklare grunnpremissene i budskapet hans, hvilke kritiske vurderinger du selv har gjort, og hvorfor du har kommet frem til at han har rett.

Har ikke kommet frem til at han har rett men har fulgt han i flere år, mange års åndelig undervisning men jeg har ikke tatt kursene hans. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...