UtakknemligDiva Skrevet 22. april 2024 Skrevet 22. april 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvor skal pengene komme fra? Anonymkode: dee07...a8a Pengene kommer fra maskiner ja. Noen folk bestemmer hvor mye som skal fordeles på hvem og hva. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 22. april 2024 Skrevet 22. april 2024 UtakknemligDiva skrev (7 minutter siden): Noen folk bestemmer hvor mye som skal fordeles på hvem og hva. Vi bestemmer hvor mye som skal fordeles på hvem og hva. Det kalles demokrati, og er i hvert fall bedre enn alternativene. 1 Siter
Grendel Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 Nei, jeg synes ikke man kan slutte å jobbe bare fordi det er kjipt. Det er mange kjedelige jobber som bare må gjøres. Mulig @psykedeliker får rett en dag, men så langt har vi ikke kommet enda. De jobbene som finnes i dag er de som maskiner ikke har klart å erstatte. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 Det er viktig for meg å presisere at det ikke er det at jobben er kjedelig som er kjipt. Det er at jeg har såpass store sosisle vansker at jeg ofte ender opp med å slite med helt vanlig aktivitet utrnfor jobb. I tillrgg er det en gjenganger at jeg blir ledd av på jobb pga måten jeg fremstår. Folk senser avviket og tror jeg er dum Anonymkode: 920d5...782 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 Jeg skjønner deg godt ts. Jeg søker nå om gradert ufør med deltidsjobb. Er glad jeg slipper å jobbe heltid. Men det er jo pga en kronisk diagnose som jeg må ta hensyn til. For meg er det ikke noe mål å måtte jobbe fulltid, men jeg håper heller ikke at diagnosen tar for mye plass. Kan du ikke jobbe for at du kan jobbe deltid å få mer fritid? Billige livsstil, billigere bolig osv. Leve minimaltisk og leve etter slow living mentaliteten? Anonymkode: 47094...43f 0 Siter
psykedeliker Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folk senser avviket og tror jeg er dum Det høres ut som dårlig arbeidsmiljø, og det er en helt annen problemstilling. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 Vel, det er ikke første plassen for å si det sånn. Ikke bare enkelt å bytte jobb heller for meg. Anonymkode: 920d5...782 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. april 2024 Skrevet 23. april 2024 For å svare helt praktisk og uten moralvurdering på spørsmålet ditt: Du legger frem problemene dine for legen din på en måte som kan sette i gang en prosess mot uføretrygd. Ta utgangspunkt i de reelle problemene du har og overdriv/simuler nok til at det er sannsynligvis at en søknad om uføretrygd blir innvilget. Anonymkode: cf19b...35d 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.