Grendel Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Kayia skrev (1 minutt siden): Enig ad Italia, Luxemburg husker jeg ikke. Jeg likte Irland, og Tyrkia som gikk ut i semi. Som Nicklus skjønner jeg nada ad Gåte men tror den ble for lite fjasete. Du får høre Luxembourg hvis du får tid og lyst. Det er en poplåt som det er lett å høre på, men jeg synes den har en X-faktor. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Grendel skrev (5 minutter siden): Du får høre Luxembourg hvis du får tid og lyst. Det er en poplåt som det er lett å høre på, men jeg synes den har en X-faktor. Sjekker i neste pause, sitter og jobber for fjerde dag på rad🤬🥹 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UtakknemligDiva Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Ingen av sangene var noe jeg virkelig fikk som favoritt. Men av de som var i finalen så likte jeg Sveits (vinneren), Østerrike (best styling, litt kjedelig sang, men innenfor min sjanger), Luxembourg (kult show og sang), Italia (ikke min sjanger, men denne var litt fengende), og et par land til som jeg ikke helt husker nå. Jeg lo litt da Israel kom til toppen en liten stund. Det var så tydelig at folk stemte de opp på pur faen. Men de hadde ikke beste sangen. Syntes Sveits fortjente å vinne. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Kayia skrev (2 timer siden): Tyrkia som gikk ut i semi. Tyrkia har vel ikke vært med på flere år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Noen som vet om Norge ikke får bli med neste år pga sisteplassen? Anonymkode: 39ce5...738 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai cilie skrev (11 minutter siden): Tyrkia har vel ikke vært med på flere år. Tjekkia var det jeg mente. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Hvem vant? Anonymkode: 27c2a...561 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvem vant? Anonymkode: 27c2a...561 Finnland. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Kayia skrev (4 minutter siden): Finnland. Hva med gåte? Skuffende Anonymkode: 27c2a...561 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grendel Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Kayia skrev (2 timer siden): Sjekker i neste pause, sitter og jobber for fjerde dag på rad🤬🥹 Au. Du må balansere jobb og privatliv vet du😵💫 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Grendel skrev (3 minutter siden): Au. Du må balansere jobb og privatliv vet du😵💫 Vet. Altfor flittig i tjenesten nå, men sommeren skal by på laaang ferie, bainna bein! Og sola skal skinne her til lands! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Noen som vet om Norge ikke får bli med neste år pga sisteplassen? Anonymkode: 39ce5...738 Det er mange år siden reglene var slik at de som gjorde det dårlig ikke fikk sjansen året etter. Nå kan alle være med i semifinalene, hvor totalt 20 land kvalifiserer seg for selve finalen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hva med gåte? Skuffende Anonymkode: 27c2a...561 3. plass. Alle var fornøyde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai Kayia skrev (3 timer siden): Finnland. Kayia skrev (2 timer siden): 3. plass. Alle var fornøyde. Skulle nesten tro du befant deg 41 dager i fortiden! 😉 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 12. mai Del Skrevet 12. mai morsan skrev (3 timer siden): Skulle nesten tro du befant deg 41 dager i fortiden! 😉 Evt at h*n jeg svarer har bodd under en stein siden da. Mulig det bare handler om at Google ikke virker lenger hos vedkommende 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Kayia skrev (8 timer siden): Evt at h*n jeg svarer har bodd under en stein siden da. Mulig det bare handler om at Google ikke virker lenger hos vedkommende Ikke usannsynlig noen av delene 😆 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai Gåte var klart best. Utrolig at de ble sist. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erik123 Skrevet 13. mai Del Skrevet 13. mai UtakknemligDiva skrev (16 timer siden): Ingen av sangene var noe jeg virkelig fikk som favoritt. Men av de som var i finalen så likte jeg Sveits (vinneren), Østerrike (best styling, litt kjedelig sang, men innenfor min sjanger), Luxembourg (kult show og sang), Italia (ikke min sjanger, men denne var litt fengende), og et par land til som jeg ikke helt husker nå. Jeg lo litt da Israel kom til toppen en liten stund. Det var så tydelig at folk stemte de opp på pur faen. Men de hadde ikke beste sangen. Syntes Sveits fortjente å vinne. Israel sitt bidrag var utrolig bra, hadde en vinner mulighet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Kayia skrev (På 12.5.2024 den 17.30): Vet. Altfor flittig i tjenesten nå, men sommeren skal by på laaang ferie, bainna bein! Og sola skal skinne her til lands! Puh! , klokken er 23.45 og jeg har jobbet til nå 😃 Hadde en liten pause med middag, pakke bort noe vintertøy, frem med sommertøy og vasking av bad før jeg satte meg til å jobbe igjen. * Føler meg også flittig i dag * 😇 Skikkelig travle tider her nå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 14. mai Del Skrevet 14. mai Nicklusheletida skrev (1 time siden): Puh! , klokken er 23.45 og jeg har jobbet til nå 😃 Hadde en liten pause med middag, pakke bort noe vintertøy, frem med sommertøy og vasking av bad før jeg satte meg til å jobbe igjen. * Føler meg også flittig i dag * 😇 Skikkelig travle tider her nå. En dag skal vi få lønn for strevet, forhåpentligvis i form av fine sommerdager i lang ferie sånn på kort sikt❣️😉 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.