Manakins Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Hørte litt mer nå og den irske låta var en som fanget min oppmerksomhet, men i familiesetting var opptredenen for drøy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Kayia skrev (10 timer siden): En dag skal vi få lønn for strevet, forhåpentligvis i form av fine sommerdager i lang ferie sånn på kort sikt❣️😉 Det får vi håpe på I juni i fjor gledet jeg meg til ferie når jeg satt inne og jobbet . Det var helt nydelig utenfor vinduene . Så kom ferien og dritværet. Håper ikke det blir slik i år 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Kayia skrev (På 12.5.2024 den 14.49): Sjekker i neste pause, sitter og jobber for fjerde dag på rad🤬🥹 Nicklusheletida skrev (19 timer siden): Puh! , klokken er 23.45 og jeg har jobbet til nå 😃 Hadde en liten pause med middag, pakke bort noe vintertøy, frem med sommertøy og vasking av bad før jeg satte meg til å jobbe igjen. * Føler meg også flittig i dag * 😇 Skikkelig travle tider her nå. Jøje meg, damer! Håper dere klarer å ha litt fri og nyte våren også! Det dere forteller minner meg om min forrige jobb, hvor våren alltid var så travel. Altfor mye jobb, mange sene kvelder og helgejobbing. Det ble «det fortapte forår», hvor det var midtsommer før jeg visste ordet av det. 😵 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicklusheletida Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai morsan skrev (1 time siden): Jøje meg, damer! Håper dere klarer å ha litt fri og nyte våren også! Det dere forteller minner meg om min forrige jobb, hvor våren alltid var så travel. Altfor mye jobb, mange sene kvelder og helgejobbing. Det ble «det fortapte forår», hvor det var midtsommer før jeg visste ordet av det. 😵 Våren er den travleste tiden hvert år hos oss. Jeg må ikke jobbe på kveldstid, for jeg får ikke betalt for det uten at jeg blir spurt om jeg vil jobbe overtid. Grunnen til at jeg likevel gjøre det, er for å hjelpe meg selv så jeg ikke " klikker" innenfor arbeidstiden. Jeg må være så kjapp med multitaskinga på denne årstiden at jeg får pustebesvær. Jeg glemmer å puste og må hive etter pusten innimellom. Det er den tiden av året jeg hvert år tenker på om jeg virkelig kommer til å orke dette til jeg er 67 år. Jeg vet at juni kommer til å bli enda verre enn nå ( og det er ille nå ) for da går min beste kollega ut i ferie. Hun har det på samme måte i juli når jeg har ferie. Jeg gruer meg til juni. Jeg pleier å bli amper og når arbeidsdagen er over, går jeg inn i et skall og lukker samboeren ute. Jeg orker nesten ikke at han snakker til meg en gang. Bare vanlig prating oppfattes som mas. Men det går jo over igjen og jobben er helt grei frem til neste vår Jeg jobber også enkelte lørdager, men jeg tar de ut i avspasering i steden for lønn. Fritid er viktigere for meg enn ekstra penger. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mai Del Skrevet 15. mai Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Våren er den travleste tiden hvert år hos oss. Jeg må ikke jobbe på kveldstid, for jeg får ikke betalt for det uten at jeg blir spurt om jeg vil jobbe overtid. Grunnen til at jeg likevel gjøre det, er for å hjelpe meg selv så jeg ikke " klikker" innenfor arbeidstiden. Jeg må være så kjapp med multitaskinga på denne årstiden at jeg får pustebesvær. Jeg glemmer å puste og må hive etter pusten innimellom. Det er den tiden av året jeg hvert år tenker på om jeg virkelig kommer til å orke dette til jeg er 67 år. Jeg vet at juni kommer til å bli enda verre enn nå ( og det er ille nå ) for da går min beste kollega ut i ferie. Hun har det på samme måte i juli når jeg har ferie. Jeg gruer meg til juni. Jeg pleier å bli amper og når arbeidsdagen er over, går jeg inn i et skall og lukker samboeren ute. Jeg orker nesten ikke at han snakker til meg en gang. Bare vanlig prating oppfattes som mas. Men det går jo over igjen og jobben er helt grei frem til neste vår Jeg jobber også enkelte lørdager, men jeg tar de ut i avspasering i steden for lønn. Fritid er viktigere for meg enn ekstra penger. Ta vare på deg selv ❤️ Bra du har det greit på jobb ellers, men hvis det blir for mye, bør du vurdere et froskehopp ut av det varme vannet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.