Gå til innhold

Hyppighet på terapien ved DPS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjempebra at du trener og bruker musikk som terapi. Det gjør jeg også. Kan du og den du er gift med finne på noe gøy sammen?

Anonymkode: 43f8f...de2

Vi prøver å gjøre noe vi har glede av, men vi er så forskjellige. Hun er redd for alt.  Men et liv uten sex er et bortkastet liv. Og nå er det for sent. Det svir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
erik123 skrev (2 timer siden):

Vi prøver å gjøre noe vi har glede av, men vi er så forskjellige. Hun er redd for alt.  Men et liv uten sex er et bortkastet liv. Og nå er det for sent. Det svir. 

Det høres ikke ut som et godt ekteskap. Trist å lese. Men du...det er vel aldri for sent? Eller?

Anonymkode: 43f8f...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123

Har bare hatt et forhold, og det var i rein panikk. Ingen sex partnere. Vært forelsket en gang, men det ble ikke mottatt av mottaker. Total avvisning. Etter det har det ikke vært noe. Da var jeg 12 år og ble  sønderknust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (2 minutter siden):

Har bare hatt et forhold, og det var i rein panikk. Ingen sex partnere. Vært forelsket en gang, men det ble ikke mottatt av mottaker. Total avvisning. Etter det har det ikke vært noe. Da var jeg 12 år og ble  sønderknust. 

Jeg forstår. Det er alltid mulig med endring tror jeg, da. Hva med par-terapi? 

Anonymkode: 43f8f...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg forstår. Det er alltid mulig med endring tror jeg, da. Hva med par-terapi? 

Anonymkode: 43f8f...de2

Hvor lenge har du vært sammen/gift med partneren din?

Anonymkode: 43f8f...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hvor lenge har du vært sammen/gift med partneren din?

Anonymkode: 43f8f...de2

40 år neste år. Et helt kjølig forhold. Ikke noe nærhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
erik123 skrev (På 9.5.2024 den 17.07):

Fastlegen har ikke peiling på sinnets utfordringer. Hun er kristen og vil ikke snakke om sexproblemer. 

Hva? 

Anonymkode: 75024...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva? 

Anonymkode: 75024...496

Det stemmer det, hun vil ikke snakke om det. Og jeg er deprimert og har dårlige nerver, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (11 timer siden):

40 år neste år. Et helt kjølig forhold. Ikke noe nærhet. 

Så trist. Jeg ville brutt ut av forholdet.

Anonymkode: 43f8f...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så trist. Jeg ville brutt ut av forholdet.

Anonymkode: 43f8f...de2

Det toget er nok godt. Men å bli avvist i 30 år, setter sine spor. Kanskje en av grunnene til min livsvarige depresjon. Og angst, og jeg er ikke i en slik situasjon at jeg kan treffe noen andre, det er årsaker til det. Vurderer privat hjelp for en ødelagt psyke. Selv om det koster skjorta. Jeg må ha hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (49 minutter siden):

Det toget er nok godt. Men å bli avvist i 30 år, setter sine spor. Kanskje en av grunnene til min livsvarige depresjon. Og angst, og jeg er ikke i en slik situasjon at jeg kan treffe noen andre, det er årsaker til det. Vurderer privat hjelp for en ødelagt psyke. Selv om det koster skjorta. Jeg må ha hjelp. 

Det kan nok absolutt være en av grunnene til din depresjon. Å være ensom sammen med andre er fryktelig trist og vondt. Håper du har økonomisk mulighet til å søke hjelp privat.

Anonymkode: 43f8f...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erik123
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kan nok absolutt være en av grunnene til din depresjon. Å være ensom sammen med andre er fryktelig trist og vondt. Håper du har økonomisk mulighet til å søke hjelp privat.

Anonymkode: 43f8f...de2

Jeg må bare det, selv om det koster 1300,- kroner for en time. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
erik123 skrev (34 minutter siden):

Jeg må bare det, selv om det koster 1300,- kroner for en time. 

Ja, det er helt drøyt! Masse lykke til med å finne en god behandler!

Anonymkode: 43f8f...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...