AnonymBruker Skrevet 10. mai Del Skrevet 10. mai Kayia skrev (21 timer siden): Neste gang kan du spørre tilbake, ikke bare le det vekk når det skaper så masse grubling hos deg. Du kunne fint spurt "Nå skjønner jeg ikke hva du mener, hva mener du med at jeg har gjort inntrykk og at han likte meg? Vet du dette fordi han har sagt det til deg?". Dersom han du møtte for 9 år siden ikke gjør overtramp i jobben sin og snakker med andre behandlere som har kontakt med hans pasienter på en upassende måte er dette en misforståelse, og bare en frase fra din faste behandler, Det er ikke så uvanlig å huske mennesker man har møtt gjennom jobb. Jeg husker en bråte mennesker og en bråde formuleringer uten at de eller situasjonen nødvendigvis har betydd så mye fra eller til. Dette er helt vanlig. Ja, du har nok rett i at jeg bare må ta sjansen på å spørre. Og du har nok rett i at det ikke er så veldig uvanlig å huske mennesker man har møtt gjennom jobb selv om det ikke var noe spesielt ved dem. Jeg må nok bare bli bedre på å ikke overtenke så mye. For det kan jo bli ganske ødeleggende egentlig... Anonymkode: 6f2a9...f72 1 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/482257-en-ny-behandler-sa-om-en-gammel-behandler-wow-du-gjorde-virkelig-inntrykk-p%C3%A5-han-han-likte-deg-bare-overtenker-jeg-eller-er-det-litt-rart-egentlig/page/3/#findComment-4279809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.