Gå til innhold

Vondt i kroppen?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Åja. Jeg skal ikke si noe om hva det kan være og ikke, men jeg vet i alle fall for meg så kan angst ha veldig mye forskjellige og uventete symptomer. Nå vet jeg ikke hvor lenge du gikk dit men det kan jo være at det blir bedre med tiden? Jeg tenker når du da blir vandt til å gå dit, og også vant med de forskjellige øvelsene og litt bedre kjent med de andre folkene der? Jeg håper du kanskje kan finne noe du interesserer deg for etter hvert, for det kan ha veldig positiv innvirkning på psyken egentlig og livet og sånt :)

Anonymkode: 93d39...584

Har vært der i flere omganger med ulike folk, best var det da mine to venner var der sammen med meg. Vet ikke om de vil nå igjen, de har gått der etter meg igjen. 

Fortsetter under...

AnonymBruker
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Har vært der i flere omganger med ulike folk, best var det da mine to venner var der sammen med meg. Vet ikke om de vil nå igjen, de har gått der etter meg igjen. 

Jeg kan tenke at det var best når vennene dine var der. Det skader jo ikke å spørre dem om det da? Om du tenker du har lyst da. Enten det å trene der eller kanskje få til en avtale dere i mellom? :) 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kan tenke at det var best når vennene dine var der. Det skader jo ikke å spørre dem om det da? Om du tenker du har lyst da. Enten det å trene der eller kanskje få til en avtale dere i mellom? :) 

Ja det var det. Vi kunne jo gått tur sammen eller møttes, de er flinke til det da mens jeg er mest hjemme. De møttes her om dagen. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (2 minutter siden):

Ja det var det. Vi kunne jo gått tur sammen eller møttes, de er flinke til det da mens jeg er mest hjemme. De møttes her om dagen. 

Ja, det er jo en kjempegod ide! Jeg skjønner det som at du kanskje kan oppleve det som litt overveldende å møte andre? (Mulig jeg tar feil). Men det jeg ville si er jo at om de f.eks møtes ofte eller lenge (som flere timer) og du synes det blir litt mye så kan du jo bare si at du ønsker å bli med av og til og kanskje ikke blir så lenge? :) Det hadde helt sikkert vært positivt for deg å komme deg mer ut, og spesielt møte venner :) 

stjernestøv
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det er jo en kjempegod ide! Jeg skjønner det som at du kanskje kan oppleve det som litt overveldende å møte andre? (Mulig jeg tar feil). Men det jeg ville si er jo at om de f.eks møtes ofte eller lenge (som flere timer) og du synes det blir litt mye så kan du jo bare si at du ønsker å bli med av og til og kanskje ikke blir så lenge? :) Det hadde helt sikkert vært positivt for deg å komme deg mer ut, og spesielt møte venner :) 

Ja det hadde jo vært positivt for meg :) Kunne invitert de hjem til meg en dag, når det er fint vær kan vi sitte ute. Ellers kan vi jo møtes ute, trenger jo ikke være så lenge nei. 

AnonymBruker
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

Ja det hadde jo vært positivt for meg :) Kunne invitert de hjem til meg en dag, når det er fint vær kan vi sitte ute. Ellers kan vi jo møtes ute, trenger jo ikke være så lenge nei. 

Ja, definitivt :) Jeg tenker at det er jo også helt innafor å bare være helt ærlig og si noe sånt som at siden en ikke er så vandt til å være sosial så kan det bli for mye/overveldende eller hva nå enn forklaring du føler passer deg best for å forklare at man kanskje ikke orker å møtes og være sosial så lenge. 

Annonse

stjernestøv
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ja, definitivt :) Jeg tenker at det er jo også helt innafor å bare være helt ærlig og si noe sånt som at siden en ikke er så vandt til å være sosial så kan det bli for mye/overveldende eller hva nå enn forklaring du føler passer deg best for å forklare at man kanskje ikke orker å møtes og være sosial så lenge. 

Ja jeg har jo den rarheten min, har blitt rar før når vi har spist ute og har måttet gå. Tror de har forståelse for det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...